فانی لند‌

ویدئو مقایسه تست باتری iPhone 16 Pro Max اپل با Galaxy S24 Ultra سامسونگ

اپل با عرضه سری iPhone 16 و به خصوص مدل پرو مکس، تمرکز ویژه‌ای روی بهبود عمر باتری موبایل‌های هوشمند خود داشته است. گلکسی اس ۲۴ اولترا یکی از محصولات سامسونگ است که عمر باتری مثال زدنی دارد و حتی در یک تست باتری متمرکز بر پخش ویدئو توانسته بود آیفون ۱۶ پرو مکس را با فاصله شکست دهد.

مقایسه باتری iPhone 16 Pro Max با Galaxy S24 Ultra

مقایسه مشخصات سخت افزاری موثر در عمر باتری آیفون ۱۶ پرو مکس با گلکسی اس ۲۴ اولترا

برای درک بهتر وضعیت پرچمدارهای به‌روز اپل و سامسونگ که در این تست حاضر هستند، لیست مشخصات بالا را می‌توانید مرور کنید. باتری iPhone 16 Pro Max اپل بزرگترین باتری استفاده شده در هر آیفونی است. ظرفیت ۴۶۸۵ میلی‌آمپری آن کمی کمتر از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری همیشگی سامسونگ است اما از طرفی این محصول اپل با تراشه ۳ نانومتری نسل دوم ساخت TSMC عرضه می‌شود.

در لیست بالا یک اشتباه کوچک در اندازه نمایشگر وجود دارد. آیفون ۱۶ پرو مکس با نمایشگر ۶.۹ اینچی عرضه می‌شود که کمی بزرگتر از گلکسی اس ۲۴ اولترا بوده و همزمان کمی کم رزولشن‌تر هم هست.

عامل موثر دیگر در خروجی این تست را می‌توان در تفاوت سیستم‌عامل و دانست. بیاید با هم به تماشای تست باتری این ۲ دستگاه جذاب در مقابل هم بنشینیم:

همانطور که دیدید باید گفت در این تست باتری چند جانبه آیفون ۱۶ پرو مکس است که گلکسی اس ۲۴ اولترا را با اختلاف شکست می‌دهد. در این تست پخش ویدئو آفلاین یا بازی دخیل نبود پس کمی با دیگر تست‌های باتری متفاوت است که این البته باید از این تفاوت استفاده کرد و عملکرد این محصولات در سناریوهای مختلف را بررسی کرد.

نظر شما درباره عملکرد گوشی‌های پرچمدار جدید اپل و سامسونگ در این تست باتری چیست؟

بهترین عمر باتری آیفون ها در برابر گلکسی اس ۲۴ اولترا شکست خورد، با فاصله!

بفرست برای دوستات

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!