فانی لند‌

تاریخ عرضه بازی Goat Simulator: Remastered اعلام شد

استودیو Coffee Stain به تازگی اعلام کرد که Goat Simulator: Remastered در تاریخ ۷ نوامبر (۱۷ آبان) در جهان منتشر خواهد شد. بیش از یک دهه از انتشار بازی اصلی گذشته می‌گذرد و در کمتر از یک ماه دیگر، این بازی بار دیگر برای PC، PS5 و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد.

زمانی که Goat Simulator: Remastered برای اولین بار معرفی شد، همزمان تایید شد که تمام DLC‌های منتشر شده قبلی هم با بازی در دسترس خواهند بود. این بازی طنزآمیز و پر از پارودی تاکنون دو عنوان دنباله و چند اسپین‌آف به خود دیده است.

زمانی که بازی را تهیه کنید، مجموعه‌ای از اکسپنشن‌های زیر را دریافت خواهید کرد:

GoatVille

Goat City Bay

Goat MMO

Goat Z

Payday

Waste of Space

Buck to School

استودیو Coffee Stain در یک بیانیه مطبوعاتی اخیر گفت:

شما ۱۰ سال صبر کرده‌اید، اکنون از شما می‌خواهیم که فقط یک ماه دیگر صبر کنید. Goat Simulator: Remastered قرار است هوش از سر شما ببرد و قول می‌دهیم که ارزش انتظار را خواهد داشت. بسیار هیجان‌زده‌ایم که ببینیم طرفداران ما چه نظری دارند!

Goat Simulator سرگرمی بی‌حد و مرز در بهترین حالت خود است. در حالی که کنترل یک بز عجیب و غریب را در دست دارید، می‌توانید در یک محیط سندباکس کاوش کنید و در یک شهر محلی با همه ساکنان آن، خرابی ایجاد کنید.

این نسخه بازسازی شده از بازی کلاسیک، دارای گرافیک و نورپردازی به‌روز شده است که به همه چیز رنگ و بوی جدیدی می‌دهد. Mutator هم اصلاح شده‌ و از طریق منو در هنگام بازی قابل دسترسی هستند، نه اینکه مجبور باشید برای تغییر بز خود از صحنه خارج شوید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!