فانی لند‌

(ویدئو) واکنش تند نماینده آمل در مجلس به نامه واردکنندگان برنج؛ به حضرت عباس انبارهای ما پر از برنج است

رضا حاجی پور اظهار داشت: واردکنندگان برنج در قالب نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور به دنبال القای کمبود برنج در کشور هستند، این در حالیست که هنوز انبار‌ها مملو از برنج هستند.

به گزارش ایلنا، وی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: واردکنندگان برنج اخیرا نامه‌ای را به آقای دکتر عارف و وزیر جهاد کشاورزی نوشته‌اند و براساس این نامه تاکید داشته‌اند که ما برنجی در داخل کشور نداریم و قیمت برنج بالا خواهد رفت، از این رو به ما اجازه دهید تا ما برنج به کشور وارد کنیم.

وی افزود: این در حالی است که هنوز انبار‌های ما مملو از محصول برنج بوده و این انبار‌ها هنوز خالی نشده است، لذا این افراد در صدد توطئه‌ای در این موضوع بوده و به دنبال این هستند تا بگویند برنج در کشور نداریم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر ۷۵۰ تن برنج به کشور وارد شده و اگر قرار باشد در زمان بحران مشکلی در این بخش ایجاد شود، با برنجی که خودمان نیز در کشور تولید کرده‌ایم، قطعا می‌توانیم پاسخگوی بازار باشیم، نه اینکه اجازه دهیم این افراد مجددا برنج به کشور وارد کنند. از معاون اول رئیس جمهور تقاضا داریم تا جلوی این قبیل نامه نگاری‌ها و رویکرد‌ها را سد کند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!