فانی لند‌

«کریستوفر نولان» تا تابستان ۲۰۲۶ میلادی به گیشه سینماها باز می‌گردد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: فیلم بعدی کریستوفر نولان با بازی مت دیمون در حال شکل‌گیری است تا تابستان ۲۰۲۶ راهی سینماها شود.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ورایتی، کریستوفر نولان برای فیلم بعدی خود به یونیورسال باز می‌گردد و قصد دارد فیلمش را با بازی مت دیمون بسازد.

مت دیمون که در فیلم‌های «بین ستاره‌ای» و «اوپنهایمر» این کارگردان جلوی دوربین رفته، در حال مذاکره است تا در فیلم جدید وی نیز نقش‌آفرینی کند.

نولان قرار است فیلمنامه این فیلم را خودش بنویسد و آن را با همراهی همسرش اما توماس در کمپانی «سین کپی» خودشان تولید کند.

پس از موفقیت «اوپنهایمر» که ۷ جایزه اسکار گرفت و ۹۵۸ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت، جای تعجب ندارد اگر نولان بخواهد دوباره با استودیو یونیورسال همکاری کند.

گفته شده یونیورسال در حال برنامه‌ریزی است تا این فیلم را به صورت آیمکس در ۱۷ جولای ۲۰۲۶ اکران کند. هنوز جزییاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است.

«اوپنهایمر» اولین فیلم نولان بود که پس از ۲۰ سال همکاری با کمپانی برادران وارنر، با یک استودیوی دیگر ساخته شد. او با برادران وارنر سه‌گانه «شوالیه تاریکی» و دیگر آثار موفق از جمله «دانکرک» و «تلقین» را ساخت، اما همه چیز در سال ۲۰۲۰ تغییر کرد و این زمانی بود که کمپانی تصمیم گرفت فیلم‌های سال را در شبکه اچ‌بی‌او مکس در دسترس بگذارد. نولان همان زمان بیانیه‌ای منتشر کرد و به انتقاد از این استراتژی پرداخت و نوشت: برخی از بزرگ‌ترین فیلمسازان ما و مهم‌ترین بازیگران سینما، شب به رختخواب رفتند و صبح بیدار شدند و متوجه شدند که برای بدترین سرویس پخش کار می‌کنند.

او «اوپنهایمر» را به یونیورسال برد و فیلم در نهایت با پروژه «باربی» برادران وارنر رو به رو شد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!