فانی لند‌

صداپیشه Sora از احتمال خداحافظی با این شخصیت در بازی Kingdom Hearts 4 می‌گوید

«هیلی جوئل آزمنت» صداپیشه شخصیت Sora در سری بازی Kingdom Hearts در مصاحبه‌ای عنوان کرد شاید در قسمت چهارم با آن خداحافظی کند.

آزمنت در زمان نوجوانی، بازیگری برجسته در هالیوود بود و حتی برای ایفای نقش در فیلم The Sixth Sense نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد شد. او در سال ۲۰۰۲ میلادی، صداپیشگی شخصیت سورا را در قسمت اول از سری «کینگدام هارتز» بر عهده گرفت و تا همین امروز در تمام نسخه‌های سری، این مسئولیت را به عهده داشته است.

فرنچایز Kingdom Hearts که توسط شرکت Square Enix توسعه یافته، از زمان انتشار اولین نسخه خود در سال ۲۰۰۲ طرفداران بسیاری پیدا کرده است. هم‌اکنون هم می‌دانیم که قسمت چهارم در دست ساخت قرار دارد و آزمنت دوباره در نقش سورا باز خواهد گشت. اما شاید این بار برای آخرین بار چنین کاری را انجام دهد.

آزمنت اخیراً در مصاحبه‌ای با برنامه IGN Arcade درباره حرفه‌اش، عادات بازی کردن و همچنین وضعیت فعلی بازی Kingdom Hearts 4 صحبت کرد. او اظهار داشت که اطلاعات زیادی درباره نسخه چهارم این سری ندارد و گفت:

امیدوارم به زودی خبری درباره Kingdom Hearts 4 بشنویم. فکر می‌کنم شایعاتی وجود دارد که نسخه جدیدی در راه است، اما من همیشه آخرین نفری هستم که از این موضوعات باخبر می‌شوم، چون در آخرین مرحله از فرآیند صداگذاری قرار دارم.

خوشبختانه، آزمنت در طول این مصاحبه مطلع شد که Square Enix رسماً تأیید کرده است که نسخه چهارم Kingdom Hearts در دست ساخت است. همچنین تتسویا نومورا، کارگردان و نویسنده اصلی این سری، در مصاحبه‌ای اخیر اعلام کرد که این بازی داستان مجموعه را به سمت پایان خود می‌برد. این خبر باعث شد آزمنت درباره خداحافظی احتمالی با سورا بگوید:

مطمئنم که نومورا برنامه‌های فوق‌العاده‌ای برای پایان‌بندی داستان دارد. حتی اگر به چیزی علاقه داشته باشید و بخواهید همیشه آن را ادامه دهید، بهتر است در زمانی مناسب و به شکلی رضایت‌بخش پایانش دهید.

آزمنت برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ در نسخه اصلی Kingdom Hearts صداپیشگی سورا را بر عهده گرفت و از آن زمان تاکنون در ۱۱ بازی دیگر این نقش را تکرار کرده است. همچنین او صداپیشگی شخصیت «ونتوس» را در این سری انجام داده و در بازی Super Smash Bros. Ultimate به جای سورا صحبت کرده است.

این همکاری طولانی‌مدت بین آزمنت و شخصیت سورا، باعث شده است که او به یکی از چهره‌های شناخته‌شده در دنیای بازی‌های ویدئویی تبدیل شود. با وجود اینکه ممکن است پایان کار او با این شخصیت نزدیک باشد، اما بی‌شک تأثیر او در این سری بازی‌ها همواره در خاطر طرفداران باقی خواهد ماند.

برای مطالعه اخبار بیشتر در مورد این بازی، خبر بازی Kingdom Hearts 4 سری را ریبوت خواهد کرد، در وبسایت ویجیاتو بخوانید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!