فانی لند‌

فیلم اقتباسی از روی بازی Shinobi شرکت سگا ساخته خواهد شد

فیلم اقتباسی از سری بازی‌های Shinobi شرکت Sega در حال ساخت است و قرار است توسط کمپانی Universal تولید شود.

این پروژه پس از موفقیت‌های چشمگیر فیلم‌های Sonic the Hedgehog که سومین قسمت آن با حضور «کیانو ریوز» در نقش Shadow the Hedgehog در ماه دسامبر اکران می‌شود، به جریان افتاده است.

کارگردانی فیلم شینوبی بر عهده «سم هارگریو»، کارگردان مشهور فیلم Extraction محصول نتفلیکس خواهد بود. همچنین نگارش فیلمنامه این فیلم را «کن کوبایاشی» نویسنده سریال Sunny بر عهده دارد. کمپانی Universal که اخیراً با فیلم‌های The Super Mario Bros. Movie از Nintendo و Five Nights at Freddy’s از Blumhouse موفقیت‌های بسیاری به دست آورده است، حالا به سراغ این عنوان کلاسیک از شرکت سگا آمده است.

سری Shinobi از سال ۱۹۸۷ و با انتشار اولین نسخه خود در دستگاه‌های آرکید، وارد دنیای بازی‌های ویدئویی شد. شخصیت اصلی این سری، نینجای مدرن «جو موساشی»، به زودی به یکی از شخصیت‌های مهم سگا در کنار سونیک و الکس کید در دهه ۹۰ تبدیل شد.

این مجموعه بر روی پلتفرم‌های مختلف از جمله (Mega Drive، Game Gear، Saturn، PS2 و Nintendo 3DS) عرضه شد، اما از سال ۲۰۱۱ تاکنون نسخه جدیدی از آن منتشر نشده است.

علاوه بر این، یک بازی جدید از این فرنچایز در دست توسعه است که بخشی از پروژه‌ای بزرگ‌تر برای احیای سری‌های کلاسیک سگا محسوب می‌شود. این پروژه شامل بازی‌هایی مانند Jet Set Radio، Golden Axe و Crazy Taxi نیز خواهد بود.

در همین حال، اقتباس سینمایی دیگری از سگا با الهام از بازی مبارزه‌ای Eternal Champions نیز در حال ساخت است. فیلمنامه این فیلم را «درک کانلی»، نویسنده سه‌گانه Jurassic World، نوشته است. همچنین فیلم The Super Mario Bros. Movie 2 نیز در حال توسعه است و قرار است هم شخصیت‌های قدیمی محبوب و هم کاراکترهای کمتر شناخته‌شده را در خود جای دهد.

نظر شما درباره این خبر چیست؟

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!