فانی لند‌

۱۰ اسکین برتر کانتر استرایک ۲

کانتر استرایک از آن بازی‌هایی است که همیشه جاودانه خواهد ماند. میلیون‌ها بازیکن روزانه به تجربه این بازی می‌پردازند و آنقدر جامعه بازیکنان این اثر ولو وفادار و فعال هستند که حتی فروشگاه اسکین‌های این بازی به شکل عجیبی فعال بوده و گاهی تا میلیون‌ها دلار سرمایه در آن جا به جا می‌شود. در طول این مطلب با هم نگاهی به ۱۰ اسکین برتر کانتر استرایک ۲ خواهیم انداخت. با ویجیاتو همراه باشید.

۵ اسکین بسیار گران قیمت کانتر استرایک 2

در ابتدا با هم ۵ اسکین گران قیمت در کانتر استرایک را بررسی خواهیم کرد که در واقع پوسته‌های لاکچری این بازی محسوب می‌شود.

AWP | Medusa

ارزش: بین ۱.۵ تا ۴.۴هزار دلار

احتمال دراپ: ۰.۶۴%

اسکین Medusa یکی از زیباترین اسکین‌های ساخته شده برای سلاح AWP محسوب می‌شود که شامل طرحی یک طراحی جذاب از این شخصیت اساطیری بوده و جلوه خاصی به این سلاح بخشیده است. افسانه‌ها اینطور می‌گویند که اگر به چهره مدوسا نگاه کنید، به سنگ تبدیل خواهید شد. از آن جا که AWP به راحتی و تنها با یک گلوله شما را از بین می‌برد، تناسب جالبی میان این طرح و سلاح مذکور پدید آمده است. جالب است بدانید که در توضیحات این پوسته آمده که (If You Can See Me, You’re Already Dead) و این دقیقا همان اتفاقی است که به هنگام مبارزه با یک اسنایپر ماهر در کانتر برای شما اتفاق خواهد افتاد. این طرح در حال حاضر یکی از گران قیمت‌ترین اسکین‌ها به شمار می‌رود که نسخه Factory New آن تا ۴.۴هزار دلار نیز قیمت خورده است.

AK-47 | Gold Arabesque

ارزش: بین ۱.۳ تا ۴.۴ هزار دلار

احتمال دراپ: ۰.۶۴%

یکی از زیباترین طرح‌های AK47 را به قطع می‌توان Gold Arabesque دانست که با طلاکاری بسیار زیبا و تم عربی‌اش شناخته می‌شود. این اسکین که یکی از لاکچری‌ترین آیتم‌های کانتر محسوب می‌شود، از آن آیتم‌هایی است که هرجایی نمی‌توانید آن را بیابید و با توجه به احتمال دراپ بسیار پایین آن، منطقی است که با قیمتی نزدیک به ۵هزار دلار به فروش برسد. جامعه بازیکنان کانتر به این طرح نمره ۴.۷ از ۵ را داده‌اند و جالب اینجاست که بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای کانتر استرایک ۲ از جمله boltz از این طرح برای شرکت در مسابقات الکترونیک کانتر استفاده می‌کنند.

M4A4 | Howl

ارزش: بین ۳.۳ تا ۱۲.۳هزار دلار

احتمال دراپ: ۰.۲۶%

یکی از قدیمی‌ترین و البته به یادماندنی‌ترین اسکین‌های سری بازی‌های کانتر استرایک را می‌توان نسخه Howl سلاح M4A4 دانست. این هیولای دوست داشتنی در سال 2014 منتشر شد و تا به امروز موفق شده تا نمره 4.7 را از طرفداران به دست آورد. به دلیل قیمت بسیار بالای این اسکین، به راحتی نمی‌توانید آن را در طول تجربه بازی ببینید و در حال حاضر امکان دریافت آن از هیچ کیس به خصوص وجود ندارد. بهترین راه برای دسترسی به این طرح، استفاده از مارکت استیم و خرید آن از بازیکنان دیگر است. ترکیب رنگ سرخ و مشکی و هیولای آتشین این طرح دل هر گیمری را به دست خواهد آورد و مقاومت دربرابر آن بی‌فایده خواهد بود!

AWP | Dragon Lore

ارزش: بین ۴ تا۵۰۰ هزار دلار

احتمال دراپ: ۰.۶۴%

اگر قرار باشد تا یک لیست از افسانه‌ای‌ترین اسکین‌های دنیای بازی‌های ویدیویی بنویسیم، قطعا طرح Dragon Lore سلاح AWP داخل آن حضور خواهد داشت. این طرح به مانند اسکین Howl در سال ۲۰۱۴ در دسترس قرار گرفت و تنها راه یافتن آن، باز کردن یکی از ۱۰ کانتینری است که این طرح را داخل خود جای داده‌‌اند. با این وجود امکان یافت این سلاح بسیار بسیار کم است، به طوری که برخی از نسخه‌های ویژه‌ آن تا ۵۰۰هزار دلار هم قیمت خورده است! اژدهای طلایی موجود روی طرح این سلاح، طی سال‌ها به یکی از نمادهای کانتر استرایک تبدیل شده است.

AK-47 | Case Hardened (Blue Gem)

ارزش: بین هزار تا ۱.۵ میلیون دلار

احتمال دراپ: کمتر از ۰.۱۰%

شاید بتوان اسکین Case Hardened سلاح AK-47 را یکی از قدیمی‌ترین‌ اسکین‌های کانتر استرایک ۲ دانست. این اسکین از سال ۲۰۱۳ در بازی حضور داشته و در حالت عادی احتمال دراپ آن نسبت به باقی سلاح‌های معرفی شده در این بخش بیشتر است. این سلاح، پترن‌های متعددی دارد که کامل‌ترین آن به اسم Blue Gem شناخته می‌شوند و در صورتی که خوش شانس باشید، ممکن است یکی از پترن‌های کمیاب این طرح برای شما آزاد شود. برخی از پترن‌های این اسکین در بازار به قیمت‌های میلیون دلاری به فروش می‌رسند و در واقع می‌توان از این اسکین یکی از گران‌ترین آیتم‌های موجود در دنیای بازی‌های ویدیویی یاد کرد.

۵ اسکین اقتصادی و زیبا

لزوما تمام اسکین‌های زیبای موجود در بازی CS2 غیرقابل خرید نیستند و در صورتی که علاقه‌مند هستید تا سلاح‌های خود را به شکلی اقتصادی شخصی‌سازی کنید، می‌توانید از آیتم‌های زیر استفاده کنید.

M4A4 | Neo-Noir

ارزش: ۳ الی ۸۰ دلار

احتمال دراپ: ۰.۶۴%

اگرچه طرح Neo-Noir را می‌توان یکی از اسکین‌های کمیاب بازی دانست، اما قیمت آن با توجه به تعداد زیادش داخل مارکت، چندان هم زیاد نیست و بسته به وضعیت نو یا مصرف شده بودن این سلاح می‌توان آن را با قیمتی بین ۳ تا ۸۰ دلار پیدا کرد. در صورتی که چندان تمیز بودن طرح موجود برایتان مهم نباشد، می‌توانید با پرداخت تنها ۳ دلار این طرح بسیار زیبا را برای سلاح M4A4 خود خریداری کنید. جالب است بدانید که این طرح یکی از محبوب‌ترین اسکین‌های بازی نیز محسوب می‌شود و طی یک نظرسنجی، درصد محبوبیت این سلاح ۹۹ از ۱۰۰ بوده است! در صورتی که قصد ندارید این سلاح را خریداری کنید، می‌توانید شانس خود برای دسترسی به این طرح را با باز کردن یکی از کانتینرهای Clutch Case امتحان کنید.

Galil AR | Chromatic Aberration

ارزش: ۲.۳ الی ۴۰ دلار

احتمال دراپ: ۳.۲%

اسکین Chromatic Aberration را می‌توان یک طرح محبوب دیگر دانست که حدودا ۳ سال است که به جمع طرح‌های زیبای بازی کانتر استرایک راه یافته است. این طرح زیبا را می‌توان با باز کردن یکی از کانتینرهای Snakebite Case آزاد کرد، با این وجود همانند طرح Neo-Noir، محبوبیت بالای این اسکین و تعداد بالای آن باعث شده که با هزینه‌ای در حدود ۲.۳ دلار، نسخه‌های کم کیفیت‌تر آن را خریداری و به مجموعه اسکین‌های خود اضافه کرد. حال و هوای نئونی این سلاح واقعا دوست داشتنی بوده و محبوبیت ۹۵% آن مهر تاییدی بر جذابیت آن محسوب می‌شود. جالب است بدانید که این طرح توسط یکی از اعضای بخش کامیونیتی بازی، یعنی kosear خلق شده است.

USP-S | Cyrex

ارزش: بین ۰.۷۱ تا ۱۸ دلار

احتمال دراپ: ۱۵.۹۸%

برخی از سلاح‌های کانتر استرایک حال و هوای فانتزی و برخی دیگر مشابه تابلوی نقاشی هستند. با این وجود اگر به دنبال یک طرح شیک و ساده می‌گردید، طرح Cyrex را می‌توان یک انتخاب اقتصادی جذاب دانست که می‌تواند در شروع هر دست از بازی، حس و حال خوبی به شما ببخشد. بسته به کیفیت این طرح، می‌توانید حتی آن را با قیمتی کمتر از ۱ دلار تهیه کنید و با این وجود، اگر قصد دارید که شانس خود را با باز کردن یکی از کانتینرهای بازی امتحان کنید، باید به سراغ یکی از کانتینرهای مخصوص دستکش یا Glove Case بروید.

MAC-10  |  Sakkaku

ارزش: ۰.۱۵ الی ۳ دلار

احتمال دراپ: ۱۵.۹۸%

طرح‌های مختلفی برای طرفداران انیمه‌های ژاپنی در بازی وجود دارد. با این وجود اگر به دنبال یک ست قرمزرنگ هستید، احتمالا بهترین انتخاب برای سلاح MAC-10 طرح Sakkaku باشد که یکی از زیباترین طرح‌های این سلاح محسوب می‌شود و به شکل باورنکردنی‌ای، ارزان قیمت است. این طرح جذاب داخل مارکت استیم تنها ۰.۱۵ تا ۳ دلار قیمت دارد و با وجود عمر حدودا یک ساله‌اش، توانسته تا محبوبیت ۹۵ درصدی میان طرفداران پیدا کند که این فوق‌العاده است. در صورتی که تازه جمع‌آوری اسکین‌های بازی را شروع کرده‌اید، این طرح یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شروع خواهد بود.

PP-Bizon | Space Cat

ارزش: ۰.۱۵ الی ۲.۵ دلار

احتمال دراپ: ۱۵.۹۸%

طرفدار گربه‌ها هستید؟ قطعا اسکین Space Cat برای شما ساخته شده است! این سلاح بسته به کیفیت طرح قیمتی بین ۱۰ سنت تا ۲.۵ دلار دارد و با این وجود، یکی از زیباترین سلاح‌های سلاح PP-Bizon محسوب می‌شود! این سلاح ۲ است که به بازی اضافه شده و یکی از آیتم‌های موجود در کالکشن The Dreams & Nightmares محسوب می‌شود. از آن جا که محبوبیت این سلاح نمره ۹۰ از ۱۰۰ را به دست آورده، می‌توان آن را یکی از پراستفاده‌ترین اسکین‌های بازی کانتر استرایک ۲ دانست که روزانه تعداد بسیار زیادی از آن داخل مارکت معامله می‌شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!