فانی لند‌

ریدلی اسکات کار روی فیلم Gladiator 3 را آغاز کرده است

ریدلی اسکات چندی پیش گفته بود که در فکر ساخت فیلم گلادیاتور ۳ (Gladiator 3) هست و حالا به صورت رسمی کار روی آن را آغاز کرده است. 

ریدلی اسکات پیش‌تر در گفت‌وگویی با مجله Premiere فرانسه گفته بود که به فکر ساختن گلادیاتور ۳ است و حتی از پایان‌بندی قسمت دوم با صحنه‌ای شبیه به فیلم پدرخوانده صحبت کرده است. به نظر می‌رسد که طرفداران سری محبوب گلادیاتور نیازی به صبر طولانی برای دنباله دیگری از این حماسه نداشته باشند.

ریدلی اسکات حالا اعلام کرده که در حال نوشتن فیلمنامه‌ای برای گلادیاتور ۳ است و در مصاحبه‌ با Total Film گفت که تاکنون هشت صفحه از فیلم‌نامه فیلم Gladiator 3 را نوشته است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که قسمت دوم گلادیاتور هنوز اکران نشده و قرار است ۲۴ سال پس از انتشار قسمت اول، در تاریخ ۲۲ نوامبر (۲۲ آذر) روی پرده سینما برود. در این دنباله، بازیگرانی مانند پل مسکال، پدرو پاسکال، کانی نیلسن و دنزل واشنگتن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان گلادیاتور ۲ سال‌ها پس از اتفاقات فیلم اول رخ می‌دهد و حول محور شخصیت لوسیوس (با بازی پل مسکال) می‌چرخد که در فیلم اصلی پسر لوسیلا و خواهرزاده کومودوس بود. اسکات همچنین اشاره کرد که در صورتی که گلادیاتور ۳ ساخته شود، ممکن است این بار داستان دیگر به عرصه گلادیاتورها بازنگردد، اما بازگشت به این فضا در قسمت دوم اجتناب‌ناپذیر بوده است.

انتظار می‌رفت که سرنوشت گلادیاتور ۳ به موفقیت قسمت دوم در گیشه بستگی داشته باشد، اما به نظر می‌رسد کمپانی پارامونت به موفقیت این فیلم ایمان دارد. 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!