فانی لند‌

بازی Hotel Barcelona از سودا ۵۱ تا سال ۲۰۲۵ تاخیر خورد

هتل بارسلونا (Hotel Barcelona) را می‌توان یکی از خاص‌ترین و عجیب‌ترین بازی های فعلی صنعت ویدئو گیم دانست که عرضه آن تا سال ۲۰۲۵ عقب رفته است. 

بازی Hotel Barcelona به کارگردانی گوئیچی سودا (Suda51) و هیدتاکا سوئه‌هیرو در دست توسعه قرار دارد. این دو طراح خلاق و خاص عناوینی مثل No More Heroes و Deadly Premonition را در کارنامه خود دارند و قصد داشتند تا هتل بارسلونا را در سال ۲۰۲۴ به بازار منتشر کنند. 

با این وجود به تازگی اعلام شده که انتشار هتل بارسلونا تا اوایل ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است تا تیم توسعه‌دهنده White Owls بتواند بیشتر روی جزئیات آن کار کند و کیفیت نهایی بازی را به سطح بالاتری برساند.

Hotel Barcelona یک بازی اکشن ۲.۵ بعدی با الهام از فیلم‌های اسلشر هالیوودی است که شما را در نقش جاستین، یک مارشال فدرال مبتدی، قرار می‌دهد. شخصیت اصلی بازی با یک قاتل زنجیره‌ای دیوانه به نام Dr. Carnival در درون خود مبارزه می‌کند و باید از هتل مرموز پیتسبورگ که پر از قاتلان زنجیره‌ای بدنام است، جان سالم به‌در ببرد. 

بازی مملو از هیجان و اکشن است و دارای ۷ مکان متفاوت است که هر یک از آن‌ها الهام گرفته از یک فیلم ترسناک و دارای باس فایت قاتل زنجیره‌ای مخصوص به خود است. نکته جالب اینجاست که هر بار که جاستین می‌میرد و دوباره زنده می‌شود، همراه با نسخه‌های فانتوم خود که در حملات و استراتژی‌ها نقش مهمی دارند، به مبارزه ادامه می‌دهد.

هرچند انتظار برای عرضه‌ی این بازی طولانی‌تر شد، اما خبر خوب این است که با این تصمیم، توسعه‌دهندگان می‌خواهند مطمئن شوند که Hotel Barcelona به یک تجربه بی‌نقص و سرگرم‌کننده تبدیل شود.

 این بازی برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد و شاید روی نینتندو سوییچ نیز منتشر شود. 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!