فانی لند‌

فال لنورماند تک کارتی آنلاین 🔮 فال لنورماند بله یا خیر تک نیت • مجله تصویر زندگی

فال لنورماند یکی از روش‌های باستانی پیشگویی است که ریشه‌های آن به قرن نوزدهم میلادی و به کشور فرانسه بازمی‌گردد. این فال‌ از ۳۶ کارت تشکیل شده است که هر یک نماد خاصی دارند و معانی متفاوتی را به تصویر می‌کشند. در فال لنورماند بله یا خیر شما بایستی جنبه مثبت یا منفی کارت را در نظر بگیرید و به تفسیر نتیجه فال خود بپردازید. برخلاف فال تاروت که معمولاً بیشتر به احساسات و جنبه‌های درونی می‌پردازد، لنورماند بیشتر بر روی وقایع روزمره، روابط و چالش‌های زندگی، عشق و ازدواج، شغل و کسب و کار، ثروت و پول متمرکز است.

فال لنورماند بله یا خیر

برای گرفتن فال لنورماند ابتدا ذهن خود را آرام کرده و متمرکز شوید. نیت خود را به روشنی در ذهن مجسم کنید و یکی از کارت های لنورماند را انتخاب کنید تا نتیجه فال نمایش داده شود.

⇓⇓⇓⇓

» فال مجدد «

برای گرفتن فال های بیشتر در مجله فانی لندبه بخش فال و طالع بینی مراجعه کنید.

این نوع فال به نام “ماری آنتوانت لنورماند” (Marie Anne Adélaïde Lenormand) نام‌گذاری شده است، که یک فالگیر مشهور فرانسوی در قرن ۱۸ میلادی بود. او به خاطر پیش‌بینی‌های دقیقش و شهرتش در میان اشراف و افراد معروف، به شهرت رسید.

لیست کارت‌های لنورماند با معنی و تفسیر

شماره کارتنام کارت فارسی (انگلیسی)معنی/تعبیر کارت۱سوارکار (Rider)حرکت، سفر، خبر۲گل شبدر (Clover)خوش‌شانسی، شانس۳کشتی (Ship)سفر، تجارت۴خانه (House)خانواده، امنیت۵درخت (Tree)رشد، ثبات۶ابر (Clouds)نگرانی، عدم وضوح۷مار (Snake)خیانت، فریب۸تابوت (Coffin)پایان، تغییر۹دسته گل (Bouquet)عشق، خوشحالی۱۰داس (Scythe)برداشت، قطع۱۱شلاق (Whip)کنترل، انضباط۱۲پرنده (Birds)خبر، ارتباط۱۳کودک (Child)نوآوری، بی‌گناهی۱۴روباه (Fox)حیله، زیرکی۱۵خرس (Bear)قدرت، محافظت۱۶ستاره (Star)امید، الهام۱۷لک لک (Stork)تغییر، تولد۱۸سگ (Dog)وفاداری، دوستی۱۹برج (Tower)تنهایی، قدرت۲۰باغ (Garden)رشد، آرامش۲۱کوه (Mountain)موانع، استقامت۲۲چهارراه یا تقاطع (Crossroad)انتخاب، تصمیم۲۳موش (Mice)مشکلات، اضطراب۲۴قلب (Heart)عشق، احساسات۲۵حلقه (Ring)تعهد، اتحاد۲۶کتاب (Book)دانش، رمز و راز۲۷نامه (Letter)پیغام، ارتباط۲۸مرد نجیب (Gentleman)پادشاه، قدرت۲۹زن نجیب (Lady)زن، عشق۳۰گل سوسن یا زنبق (Lilies)شادی، خلوص۳۱خورشید (Sun)خوشحالی، موفقیت۳۲ماه (Moon)احساسات، رازها۳۳کلید (Key)حل، موفقیت۳۴ماهی (Fish)ثروت، فراوانی۳۵لنگر (Anchor)پایداری، امنیت۳۶صلیب (Cross)فداکاری، چالش

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!