فانی لند‌

بهترین بازی های فوتبال اندروید آفلاین؛ معرفی 10 بازی برتر فوتبالی جذاب

ورزش فوتبال با اختلاف محبوب‌ترین ورزشی است که انسان‌ها خلق کرده‌اند. این بازی مهیج برای ۹۰ الی ۱۲۰ دقیقه یا حتی کمی بیشتر نظر مخاطب‌های زیادی را به سوی خودش جذب می‌کند. برای همین طبیعی است که این ورزش به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی هم تبدیل شود. با افزایش بازیکنان موبایلی و مخصوصا اندوریدی، طبیعی است که در نهایت افراد زیادی به دنبال بهترین بازی فوتبال اندروید آفلاین بگردند. برای همین اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید در ادامه با ویجیاتو همراه باشید تا بهترین بازی فوتبال اندروید آفلاین، یا حداقل ۱۰ مورد از بهترین‌های آن را به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی فوتبالی اندروید



یک انتخاب عالی اگر به دنبال هوش مصنوعی قوی و محیطی جذاب می‌گردید. در این بازی شما استادیوم‌های بزرگ و جمعیتی زیاد را خواهید دید که یک جو عالی برای بازی‌های شما ایجاد می‌کنند. هوش مصنوعی بازی به شدت قوی است انیمیشن‌های بسیار خوبی در بازی دیده می‌شود. یکی از بهترین قسمت‌های این بازی فوتبال آفلاین هم این است که گزارش‌های چند زبانه دارد. یعنی با توجه به کشوری که دارید در آن بازی می‌کنید، گزارش‌گرهای بازی به آن زبان بازی را گزارش می‌کنند که خودش یک ایده جالب و به شدت نوین است.

مطالعه بیشتر: پیشنهاد می‌شود تا مطلب «بازی های فوتبالی اندروید» را نیز از دست ندهید.


اگر از کریر مود در بازی‌های فیفا FC لذت می‌بردید، این بازی برای شما یک گزینه عالی محسوب می‌شود. در این بازی شما می‌توانید یک تیم خودتان را بسازید و بازیکن‌هایی که دوست دارید را در این تیم تربیت کنید. شما به عنوان یک مربی می‌توانید ستاره‌های فعلی فوتبال را به تیم خود دعوت کنید و یا می‌توانید خودتان یک سری ستاره جدید را در بازی خلق کنید. اگر به دنبال دانلود بازی فوتبال آفلاین برای اندروید هستید و دوست دارید که تیم‌های این بازی اسم‌هایی بر اساس واقعیت داشته باشند، باید بدانید که این بازی لایسنس‌ها و مجوزهای مربوط به تیم‌ها و بیش از ۱۴۰۰ بازیکن واقعی را دارد؛ برای همین می‌توانید از یک تجربه نزدیک به واقعیت لذت ببرید.

Winning Eleven 2012


نگاه به تاریخ قدیمی این بازی نکنید، کافیست که بازی PES را به خاطر بیاورید. این بازی که توسط شرکت کونامی منتشر شد، دقیقا نمونه موبایلی بازی PES در سال ۲۰۱۲ بود. شاید این بازی یکی از شبیه‌ترین بازی‌ها به یک بازی کنسولی در این لیست باشد و شاید حتی بهترین بازی فوتبال آفلاین هم محسوب شود. گرافیک مناسب، سرعت خوب، کنترل‌هایی آسان و یک گیم‌پلی متنوع همگی باعث می‌شوند که به راحتی بتوانید ساعت‌ها را در این بازی بگذرانید و از آن خسته نشوید.

در اینجا پیشنهاد می‌شود تا مطلب «بهترین بازی های فوتبال کامپیوتر» را نیز از دست ندهید.

PLS 2024


این بازی بیشتر از هر چیزی به درد افرادی می‌خورد که از پیشرفت لذت می‌برند. اگر شما هم یک روند مثبت با شیبی ملایم را دوست دارید که طی آن از یک تیم محلی تبدیل به یک تیم بین‌المللی شوید، حتما سری به بازی PLS یا همان Pro League Soccer بزنید. آخرین نسخه از این بازی در همین سال ۲۰۲۴ منتشر شد و به همراهش یک جهش گرافیکی و گیم‌پلی‌ای خوب را به همراه آورد. پاس‌ها و شوت‌ها به شدت بهتر شدند و به عنوان یک بازی موبایلی می‌تواند سطح انتظارات شما را به شدت افزایش دهد. فیزیک این بازی هم یکی از بهترین‌هایی است که شاید بتوانید در میان بازی‌های فوتبالی اندرویدی پیدا کنید.

FTS 2024


شاید FTS با اختلاف یکی از برترین بازی های فوتبال آفلاین باشد. این بازی یک گیم‌پلی عالی و روان دارد که به همراه فیزیک عالی بازیکنانش و هوش مصنوعی‌ای که دارد باعث شد که موقتا بهترین و محبوب‌ترین بازی ورزشی تمامی فروشگاه‌ها شود. در این بازی می‌توانید در انواع تورنومنت‌های مختلف شرکت کنید و جایزه‌های متعددی را ببرید. هر موقع هم که از یک تیم خسته شدید به راحتی می‌توانید تیم خود را عوض کنید تا با تاکتیکی جدید و با بازیکنانی جدید به سراغ یک چالش دیگر بروید.


شاید این بازی یکی از بهترین بازی های فوتبالی اندروید آفلاین باشد، ولی شما می‌توانید به راحتی از بخش آنلاین آن هم لذت ببرید. زمین‌های فوتبال این بازی به شدت زنده و زیبا هستند و کنترل‌های بازی به قدری نرم و راحت است که انگار دارید با کنسول بازی می‌کنید. در این بازی، مشابه‌ بازی‌های فیفا، می‌توانید شخصیت‌ها و انواع افسانه‌های فوتبالی بزرگ تاریخ را هم ببینید و به کمک آن‌ها به پیروزی‌های بزرگ برسید. تیم‌سازی و شخصی‌سازی این بازی واقعا عالی است ولی بازی‌های آن وقت زیادی را از شما خواهد گرفت. پس بهتر است که اگر می‌خواهید به سراغ Total Football بروید، بهتر است که وقتش را هم داشته باشید.

DLS 2024


بازی Dream League Soccer بیشتر از هر چیزی می‌خواهد که تجربه فوتبالی شما را دگرگون کند. این بازی بیش از ۴۰۰۰ بازیکن لایسنس شده را درونش دارد و حتی فیزیک و حکات سه بعدی و انیمیشن‌های بازی از طریق تکنولوژی موشن کپچر استفاده می‌کند تا زیباترین و واقع‌گرایانه‌ترین تجربه ممکن را برای شما ایجاد کند. شما در این بازی می‌توانید تیم خود را بسیازی و با تاکتیک و استراتژی خود بازی کنید. گیم‌پلی نرم و روان بازی هم باعث می‌شود که در طولانی‌ مدت از این بازی خسته نشوید. سادگی نسبی و گرافیک خیلی عالی این بازی آن را به یکی از بهترین بازی های فوتبالی اندروید آفلاین تبدیل کرده است. پس اگر موبایل خوبی دارید حتما سری به این بازی بزنید.

FC 24 Mobile


اگر یک گیمر باشید و طرفدار فوتبال هم باشید، قطعا می‌دانید که بهترین سازنده بازی‌های فوتبالی EA است. مجموعه‌هایی مثل فیفا، که الان با نام FC شناخته می‌شوند، سالیان سال است که در صدر پرفروش‌ترین بازی‌های فوتبالی قرار دارند. درست است که این بازی‌ها فقط بر روی کنسول و کامپیوتر منتشر می‌شدند، ولی EA حواسش به بازیکنان موبایلی هم هست و بازی خودش را بر روی موبایل هم منتشر کرده است. در این بازی بیش از ۱۸هزار بازیکن لایسنس شده وجود دارد. در کنار آن بیش از ۳۰ لیگ معتبر فوتبال هم در این بازی وجود دارد.

یکی از مشکلاتی که باید حواستان بهش باشد این است که این بازی حجم زیادی دارد. از آن‌جایی که گرافیک بازی و جزئیات آن به شدت زیاد است، انتظار اشغال فضای زیادی را توسط آن داشته باشید. از طرفی به خاطر همین بزرگی بازی، متاسفانه هر گوشی موبایلی توانایی اجرا آن را ندارد و بهتر است اگر می‌خواهید این بازی را امتحان کنید، اول به خوبی قسمت پیش‌نیاز‌های آن را مطالعه کنید.

در اینجا پیشنهاد می‌شود تا مطلب «چرا بازی‌های فوتبالی دیگر مانند گذشته جذاب نیستند؟» را نیز از دست ندهید.

FIFA 16 Mod FC 2024


اگر از طرفداران قدیمی فیفا بودید، این بازی را به شدت دوست خواهید داشت. این بازی که بر اساس یکی از کلاسیک‌ترین و بهترین نسخه‌‌های فیفا ساخته شد، شما را دوباره به خاطرات قدیمی خود می‌برد. سه بخش کریر مود سرمربی و بازیکن دسترسی دارید و در کنار آن می‌توانید در تورنومنت‌های مختلفی هم شرکت کنید. موسیقی‌های زیبا و فیزیک بازیکنان عالی باعث می‌شوند که به این زودی‌ها از بازی خسته نشوید. اگر واقعا به دنبال بهترین بازی فوتبال اندروید آفلاین می‌گردید، طبیعتا به فیفا فکر می‌کنید. حالا اگر سیستم شما توانایی اجرا یا پشتیبانی FC را ندارد، می‌توانید این بازی را جایگزین کنید.


نه اشتباه نمی‌کنید، این بازی دقیقا همان نام eFootball کامپیوتر و کنسول را دارد. اگر قبلا PES را بازی کرده باشید قطعا با این بازی آشنایی دارید. این بازی مثل دیگر بازی‌های فوتبالی سخت نیست و نسبتا راحت‌تر می‌توانید بازی کنید. اگر تازه می‌خواهید وارد این سبک از بازی شوید، به شدت پیشنهاد می‌شود که تجربه خود را از این بازی شروع کنید. گرافیک بازی به شدت خوب است و گیم‌پلی آن روان و نرم است. ستاره‌های زیادی را هم می‌توانید در این بازی پیدا کنید تا در تیم خود استخدام کنید. تیم‌های محبوب و زیادی را در این بازی می‌توانید پیدا کنید و با آن‌ها بازی کنید. تنوع این بازی خیلی زیاد است و برای همین به راحتی می‌توانید برای ساعت‌های زیادی شما را سرگرم نگه دارد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!