فانی لند‌

مارتین اسکورسیزی قصد بازنشستگی ندارد

مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) پس از نزدیک به ۶۰ سال فعالیت درخشان در سینما و کارگردانی، هنوز قصد بازنشستگی ندارد. 

 این کارگردان افسانه‌ای برنده جایزه اسکار در حال حاضر دو پروژه با نام‌های Sinatra و The Life of Jesus در دست ساخت دارد. مارتین اسکورسیزی اخیرا در مراسمی در موزه ملی سینما در تورین، شایعات مربوط به پایان فعالیت‌هایش را رد کرده و اعلام کرد که پروژه‌های هیجان‌انگیزی در دست دارد. اسکورسیزی گفت: 

من قصد بازنشستگی ندارم. فیلم فرانک سیناترا فقط به تعویق افتاده است و اکنون مشغول کار روی فیلمی درباره حضرت عیسی هستم. امیدوارم خداوند به من قدرت و سرمایه لازم را برای به پایان رساندن این پروژه‌ها بدهد.

این کارگردان مشهور که در ماه اردیبهشت گذشته پس از دیدار با پاپ فرانسیس اعلام کرد که الهام گرفته تا فیلمی درباره حضرت عیسی بسازد، در جشنواره فیلم برلین نیز به‌روزرسانی‌های جدیدی در مورد این پروژه ارائه داد و گفته بود هنوز نمی‌داند که این پروژه چه نوع فیلمی خواهد شد، اما می‌خواهد چیزی منحصربه‌فرد، متفاوت و تفکربرانگیز بسازد که در عین حال سرگرم‌کننده هم باشد.

همچنین اسکورسیزی به پروژه دیگری که سال‌ها در ذهن خودش دارد هم اشاره کرد؛ فیلمی درباره زندگی فرانک سیناترا که حقوق آن ۱۵ سال پیش از شرکت Frank Sinatra Enterprises خریداری شده است و همچنان در دستور کار او قرار دارد.

علاقه‌مندان به سینما و دوستداران آثار اسکورسیزی، بی‌صبرانه منتظر مشاهده شاهکارهای بعدی او هستند. فیلم‌هایی که نه تنها جذابیت‌های سینمایی دارند، بلکه تأملات عمیق‌تری را درباره مفاهیم دینی و زندگی به تصویر می‌کشند. 

این اخبار نشان می‌دهد که حتی پس از دهه‌ها فعالیت در سینما، اسکورسیزی همچنان در حال پیشروی است و با ایده‌های تازه و خلاقانه، دنیای سینما را غنی‌تر می‌کند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!