فانی لند‌

قیمت کتز cats مشخص شد؛ تکرار سناریوی همستر در بازار ارز دیجیتال

قیمت کتز ۲۴ ساعت بعد عرضه در صرافی‌های ارز دیجیتال حدود ۷۰ درصد آب رفت.

هر توکن کتز ظهر سه‌شنبه ۱۷ مهر حدود ۱۹.۵ تومان ارزش داشت، اما ظرف فقط یک روز شاهد سقوط قیمت کتز تا محدوده شش تومان هستیم. کتز جدید‌ترین پروژه تون‌کوین و تلگرام در بازار ارز دیجیتال به‌حساب می‌آید که سروشکل متفاوتی نسبت به همستر دارد، اما تکرار سناریو همستر و جو فروش بالا فعلا شوک بزرگی به طرفداران این پروژه وارد کرده است. آمار‌ها نشان می‌دهد تا زمان عرضه کتز در صرافی‌های ارز دیجیتال حدود ۴۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا چشم‌انتظار کشف قیمت کتز بودند.

کتز از کجا آمد؟

کتز بعد داگز و همستر یکی دیگر از پروژه‌های تلگرام در بازار ارز دیجیتال است. برخلاف همستر، اما روش دریافت امتیاز در کتز قبل عرضه توکن در صرافی‌های ارز دیجیتال از راه‌هایی مثل Tap To Earn نمی‌گذشت و گیمر بسته به قدمت اکانت تلگرام پاداش دریافت می‌کرد.

کتز طبق ادعای تیم پشتیبانی فقط یک پروژه معمولی در بازار ارز دیجیتال نیست. یکی دیگر از هدف‌ها افزایش توجه افکار عمومی به گربه‌ها معرفی می‌شد؛ طوریکه کاربران اجازه داشتند توکن‌های دریافتی را برای اهدای غذا به گربه‌های خیابانی خرج کنند. 

دریافت توکن کتز فقط به قدمت اکانت تلگرام خلاصه نمی‌شد. دنبال کردن پروژه کتز در شبکه‌های اجتماعی مختلف یکی دیگر از راه‌های دریافت توکن بود و گیمر‌ها با دعوت از دوستان به بازی، مثل خیلی دیگر از پروژه‌های تلگرام در بازار ارز دیجیتال، امکان دریافت توکن را پیدا می‌کردند.

توکن کتز یکی از چند پروژه مشترک روی بلاکچین تون‌کوین است و تا نیمه اول مهر امسال حدود ۴۰ میلیون کاربر را به خود مشغول کرد.

توکن کتز قرار بود روز اول اکتبر امسال یعنی ۱۰ مهر در صرافی‌های ارز دیجیتال فهرست شود. در قدم بعدی عرضه کتز به روز ۱۲ مهر موکول شد و نهایتا روز ۱۷ مهر یعنی با یک هفته تاخیر نسبت به اولین تاریخ اعلامی، شاهد فهرست شدن کتز بودیم. 

قیمت کتز؛ سقوط ۷۰ درصدی در ۲۴ ساعت

قیمت کتز چهارشنبه ۱۸ مهر در صرافی‌های ارز دیجیتال به ۰.۰۰۰۱۱ دلار یعنی چیزی معادل ۶.۱ تومان رسید. پیش‌از ظهر سه‌شنبه ۱۷ مهر که قیمت کتز در صرافی‌های ارز دیجیتال برای اولین‌بار کشف شد با رقمی نزدیک ۰.۰۰۰۳ دلار یا به‌عبارتی ۱۹.۵ تومان روبرو بودیم. 

قیمت کتز به‌این ترتیب ظرف فقط ۲۴ ساعت حدود ۷۲ درصد آب رفت. اتفاقی که قبلا با شدت و حدت متفاوتی برای همستر و داگز نیز تکرار شده بود و همه‌چیز به جو فروش بالا در اولین روز‌های عرضه برمی‌گردد.

 قیمت کتز در شبانه‌روز گذشته حتی تا محدوده ۰.۰۰۰۰۶۳ دلار یعنی چیزی نزدیک چهار تومان نیز پایین رفته و آنطرف، همان رقم ۰.۰۰۰۳ دلار (۱۹.۵) که در اولین ساعت‌های کشف قیمت به ثبت رسیده را باید بیشترین قیمت کتز در صرافی‌های ارز دیجیتال بدانیم.

قیمت کتز در صرافی‌های ارز دیجیتال از طرفی به‌خاطر مقایسه‌ای که با بازار پیش‌از عرضه انجام می‌شود، گیمر‌ها را شوک‌زده کرده است. جایی که هر توکن کتز بیش از ۲۰ و حتی ۵۰ تومان ارزش‌گذاری می‌شد، اما الان بابت فروش هر توکن کتز فقط حدود شش تومان دست گیمر‌ها را می‌گیرد.

جایگاه کتز در صرافی‌های بین‌المللی و داخلی

توکن کتز با نماد CATS از بین ۳۰ هزار رمزارز فعلی، جایگاه سه هزار و ۲۴۰ را در اختیار دارد. هنوز آمار دقیقی از حجم بازار کتز در دسترس نیست، اما در ۲۴ ساعت ابتدایی بعد عرضه کتز در بازار ارز دیجیتال حدود ۱۹۰ هزار دلار بابت خریدوفروش کتز جابجا شده است. 

توکن کتز بعد چند ساعت از عرضه در صرافی‌های بین‌المللی معروف، پا به صرافی‌های ایرانی گذاشت و حالا تریدر‌های ایرانی نیز امکان خریدوفروش کتز را دارند. برای فروش کتز لازم است در قدم اول کیف پول مربوط را ربات کتز متصل کنید. نصب تون‌کیپر، ورود به ربات کتز، انتخاب گزینه اتصال کیف پول و نهایتا تایید اتصال، مراحل اولیه برای فروش کتز هستند. در قدم دوم بعد ورود به ربات، باید گزینه برداشت را انتخاب کرد و بعد پرداخت کارمزد و تایید درخواست، سراغ فروش کتز رفت.    

قیمت کتز در اولین روز‌های عرضه در صرافی‌های ارز دیجیتال تحت‌تاثیر جو فروش بالا قرار دارد و خیلی از کارشناسان به کاربران توصیه می‌شود فعلا برای فروش کتز دست نگه‌دارند.

 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!