فانی لند‌

عرضه بازی Football Manager 25 با تاخیر مواجه شد

عرضه بازی Football Manager 25 به مدت چهار ماه به تاخیر افتاد. شرکت‌های Sega و Sports Interactive اعلام کردند که این بازی اکنون به جای ۶ آذر، در مارس ۲۰۲۵ (اسفند ماه) منتشر خواهد شد.

سازندگان در بیانه‌ای گفتند:

پس از بررسی‌های دقیق، Sports Interactive تصمیم سختی گرفته تا انتشار Football Manager 25 را بیشتر به تاخیر بیندازد. پس از بحث و گفتگو با سگا، مجوزدهندگان و شرکای ما، تصمیم گرفتیم بهترین راهکار این است که انتشار را تا مارس ۲۰۲۵ به تاخیر بیندازیم.

این بازی قرار است یکی از به‌روزرسانی‌های قابل توجه در تاریخ این سری باشد، عمدتا به دلیل اضافه شدن فوتبال زنان برای اولین بار و تصمیم Sports Interactive برای پیاده‌سازی یک سیستم گرافیکی کاملا جدید با استفاده از موتور Unity، حرکتی که قبلا گفته شده بود «نقطه شروع برای ۲۰ سال آینده استودیو خواهد بود».

با این حال، اکنون اعلام شده که این انتقال بیشتر از حد انتظار طول خواهد کشید، بنابراین نیاز به تاخیر بیشتر در تاریخ انتشار بازی Football Manager 25 وجود دارد. سازندگان توضیح دادند:

در آخرین به‌روزرسانی، توضیح دادیم که نیاز داریم تاریخ انتشار اصلی FM25 را به تاخیر بیندازیم تا زمان بیشتری برای ارائه بهترین تجربه ممکن برای اولین نسخه در یک دوره جدید از Football Manager داشته باشیم. اما این زمان اضافی کافی نبود تا کیفیت و تجربه بازی مطابق با انتظارات شما و استانداردهای بسیار بالای ما باشد.

FM25 بزرگترین پیشرفت فنی و بصری در این سری برای یک نسل است. نمی‌توانیم این نقطه عطف مهم در تاریخ Football Manager را با عجله و با انتشار در نوامبر، به خطر بیندازیم.

پیش‌خرید دیجیتال Football Manager 2025 برای رایانه‌های شخصی و مک از طریق خرده‌فروشان مورد تایید سگا با ۱۰ درصد تخفیف انجام می‌شود. این سری شبیه‌ساز مربی‌گری فوتبال قرار است گسترده‌تر از همیشه در دسترس مخاطب‌ها قرار بگیرد و امسال یک نسخه موبایل هم خواهد داشت.

نسخه موبایلی قرار بود در تاریخ ۶ آذر به صورت انحصاری در نتفلیکس عرضه شود. همچنین نسخه مخصوص آن برای نینتندو سوییچ با نام Football Manager 25 Touch قرار بود ۱۳ آذر برای این کنسول منتشر خواهد شد. اکنون تمامی نسخه‌ها، تاریخ انتشار «به زودی» دریافت کردند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!