فانی لند‌

بازی کلاسیک Star Wars به کنسول‌های مدرن خواهد آمد

استودیو Aspyr تاکنون چندین بازی کلاسیک جنگ ستارگان را به نسل کنونی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی آورده، از جمله Star Wars: Knights of the Old Republic، Star Wars: Battlefront و Star Wars: Bounty Hunter.

اکنون این شرکت به تازگی اعلام کرده که عنوان احیا شده بعدی آن‌ها، Star Wars Episode I: Jedi Power Battles خواهد بود. حتی یک تریلر اولیه از هیجان قدیمی سبک آرکید هم منتشر شده که از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

این بازی یک بازگویی آزادانه از وقایعی است که در فیلم The Phantom Menace رخ داد. اوبی-وان کنوبی و کوای-گان جین در این ماجراجویی شرکت کردند و با درویدهای جنگی مرگبار Trade Federation روبرو شدند تا سیاره Naboo را نجات دهند. یکی از تفاوت‌های کلیدی بین بازی و فیلم این است که اوبی-وان و کوای-گان تنها شخصیت‌های اصلی قابل بازی نیستند.

Mace Windu, Plo Koon و Adi Gallia به همراه شخصیت‌های قابل باز شدن مانند Queen Padme Amidala, Captain Panaka, Ki-Adi Mundi، یک دروید جنگی و حتی Darth Maul بازمی‌گردند. یکی دیگر از تغییرات بازی این است که به استادان جدای فرصت داده می‌شود که رنگ‌های لایت‌سیبر مطابق با صفحه نمایش یا رنگ‌های استاندارد لایت‌سیبر، داشته باشند.

تریلر معرفی همچنین حالت Big Head و سایر تقلب‌هایی که می‌توان استفاده کرد را نشان داد. این عنوان به صورت کوآپ هم قابل بازی است، اما بازیکنان می‌توانند در حالت Versus با یکدیگر روبرو شوند.

Star Wars Episode I: Jedi Power Battles در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۵ (۴ بهمن) برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری X|S و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اگر بازی از الگوی مشابه آثار قبلی جنگ ستارگان Aspyr پیروی کند، ممکن است نسخه فیزیکی آن از طریق Limited Run Games در دسترس قرار بگیرد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!