فانی لند‌

ساخت ریمیک بازی Splinter Cell همچنان ادامه دارد

با وجود شایعاتی که ادعا می‌کنند ریمیک بازی Splinter Cell به طور مخفیانه لغو شده، پروسه ساخت آن همچنان در یوبیسافت ادامه دارد و پیشرفت می‌کند.

Insider Gaming گزارش داده که این بازی با نام رمزی North در حال توسعه است. علاوه بر نام رمزی، منابع تایید کرده‌اند که این بازی با موتور Snowdrop ساخته می‌شود. بازی‌های قبلی Splinter Cell از Unreal Engine 2 و 2.5 استفاده می‌کردند.

موتور Snowdrop برای ساخت بازی‌هایی مانند Tom Clancy’s The Division 2، Avatar: Frontiers of Pandora و Star Wars Outlaws استفاده شده است.

این بازی اولین بار در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی شد و توسط شعبه تورنتو یوبیسافت هدایت می‌شود. به نظر می‌رسید که این استودیو اطلاعاتی درباره بازی به زودی منتشر کند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وقتی که اولین بار معرفی شد، تهیه‌کننده بازی، Matt West گفت که در «مراحل اولیه توسعه» قرار دارد. او اضافه کرد که بازی از صفر با به‌روزرسانی‌های بصری ساخته می‌شود و بازی به صورت خطی باقی خواهد ماند.

مت وست در آن زمان گفت:

همانطور که بازی را از ابتدا و نقطه صفر می‌سازیم، قصد داریم آن را از نظر بصری به‌روزرسانی کنیم، همچنین برخی از عناصر طراحی را برای تطابق با راحتی و انتظارات بازیکنان به‌روزرسانی کنیم و قصد داریم آن را مانند بازی‌های اصلی خطی نگه داریم، نه اینکه آن را به دنیای باز تبدیل کنیم.

در یک دهه گذشته یوبیسافت به این سری بازی ۲۱ ساله بی توجهی کرده و خیلی از طرفداران چشم انتظار ریمیک Splinter Cell هستند. منابع پیشنهاد کرده‌اند که تاریخ انتشار ممکن است در سال ۲۰۲۶ باشد اما هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!