فانی لند‌

آموزش به دست آوردن تمام سلاح‌های Silent Hill 2 Remake

از همان نسخه اصلی بازی Silent Hill 2 که سال ۲۰۰۱ منتشرشد تا به امروز که نسخه ریمیک بازی منتشرشده، تمرکز این عنوان بیشتر روی سلاح‌های سرد بوده تا حس ترسی که به مخاطب منتقل می‌کند را به این طریق چندین برابر کند. اما خب خوشبختانه در کنار سلاح‌های سردی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد، تعدادی سلاح گرم هم در بازی وجود دارد که می‌توانید در مواقع ضروری از آن‌ها در مقابل دشمنان استفاده کنید. این مقاله آموزش به دست آوردن تمامی سلاح‌های بازی Silent Hill 2 Remake است؛ با ویجیاتو همراه باشید.


راهنمای به دست آوردن سلاح Handgun

بازی تا جای ممکن دوست دارد با ذهن شما بازی کند و در اولین مرحله به جای اینکه سلاح Handgun را در اختیار شما قرار دهد، سعی می‌کند تا مهمات آن را به شما پیش‌کش کند.

در ادامه بازی اینقدر به رفتار خود ادامه می‌دهد که با خود فکر کنید نکند سلاح را از دست دادید و قبل‌تر از این‌ها باید این سلاح را به دست می‌آوردید ولی خون‌سرد باشید چرا که اینطور نیست!

در واقع برای به دست آوردن اولین سلاح گرم بازی شما باید راه خود را حداقل تا آپارتمان وود ساید (Wood Side Apartments) طی کنید. بعد از اینکه به طبقه دوم رسیدید، با استفاده از کلید Hallway Key به انتهای راهرو بروید. سپس وارد اتاق شماره ۲۱۳ شوید و از لای دیوار به سمت دیگر بروید. سپس وارد راهروی دیگری می‌شوید که از طریق آن باید به اتاق شماره ۲۱۷ در سمت راست خود بروید.

در وسط اتاق شما می‌توانید درون چرخ خرید به اولین سلاح خود یعنی Handgun دسترسی پیدا کنید. از اینجا به بعد می‌توانید از تمام مهماتی که برای این سلاح جمع کرده بودید به راحتی استفاده کنید.


راهنمای به دست آوردن سلاح Shotgun

بعد از به دست آوردن سلاح Handgun باید مدتی را با آن سپری کنید تا بتوانید به سلاح بعدی خود یعنی شاتگان دسترسی پیدا کنید. در واقع این سلاح قوی در بیمارستان بروک‌هیوِن (Brookhaven Hospital) قرار گرفته است.

این سلاح در طبقه دوم ساختمان در رختکن خانم‌ها (Women’s Locker Room) است ولی در ابتدا برای دسترسی به این بخش باید سری به زیرزمین بیمارستان بزنید.

چرا که تنها راه ورود به طبقه دوم، استفاده از آسانسور است و در ابتدا برق ساختمان متصل نیست.

بعد از اینکه موفق شدید در زیرزمین برق ساختمان را متصل کنید، سوار آسانسور شوید، به طبقه دوم بروید و بعد از رد کردن اتاق Director’s Office به اتاق مد نظر در سمت چپ خود می‌رسید.

وارد اتاق شوید و از داخل یکی از کمدها شاتگان را بردارید.


راهنمای به دست آوردن سلاح Rifle

حالا نوبت آن است که به سراغ آخرین و قوی‌ترین سلاح بازی یعنی Rifle برویم. بعد از اینکه موظف شدید تا به زندان تلوکا (Toluca Prison) بروید، در بخش Armory در طبقه اول می‌توانید این سلاح را ببینید اما برای دسترسی به آن باید کلید قفسه را پیدا کنید.

در این مرحله از بازی وزنه‌های زیادی وجود دارد که با کم و زیاد کردن آن‌ها روی ترازو می‌توانید درهایی با نمادهای مار، پرنده، گاو و گراز را باز کنید.

کار خود را با در نماد مار آغاز کنید. بعد از جست و جو در این اتاق وقتی که قصد خارج شدن از آن را داشته باشید باید معمای Witness Room Generator را حل کنید.

با حل کردن این معما، وزنه با وزن متوسط را از روی صندلی اعدام بردارید و به سمت منطقه زندان‌ها بروید.

وارد زندان شماره E10 بشید و از لای دیوار در سمت راست خود را به سمت دیگر برسانید. در این قسمت می‌توانید کلید Armory را پیدا کنید. سپس به همان منطقه سر بزنید تا با کلیدی که پیدا کردید، در قفسه را باز کنید و رایفل را به دست آورید.


راهنمای به دست آوردن سلاح اره برقی

کسانی که بازی را تمام کرده باشند شاید با خود فکر کنند که در هیچ جای بازی اره برقی وجود نداشت و درست هم فکر می‌کنند.

این سلاح ویژه و اضافی در بازی اصلی وجود ندارد و تنها با شروع New Game Plus است که می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

این سلاح خوشبختانه وقتی از شما نمی‌گیرد و در همان ابتدای بازی در دسترس است. کافیست مقداری مسیر را طی کنید تا با آنجلا ملاقات کنید. سپس به راه خود در مسیر خاکی ادامه دهید تا تابلوی Silent Hill Ranch را مشاهده کنید.

درست در همین مکان به دست راست خود نگاه کنید. اره برقی در وسط چوبی قرار دارد و صدایی از آن بلند می‌شود پس امکان ندارد که آن را از گم کنید.


*آموزش به دست آوردن چراغ قوه*

چراغ قوه یک سلاح به شمار نمی‌رود اما همین وسیله کوچک شما را در مسیر‌های تاریک بازی Silent Hill 2 بسیار کمک می‌کند.

در همان ابتدای بازی وقتی سعی دارید تا سلاح Handgun را پیدا کنید، چراغ قوه درست در طبقه دوم آپارتمان وود ساید قرار دارد. بعد از اینکه به منطقه East South Vale رسیدید، از پله‌ها بالا بروید و به قسمت پشتی از سمت چپ نگاه کنید. متوجه اتاقی می‌شوید که تا در آن تا نیمه باز است و نوری به بیرون می‌تابد.

این اتاق شماره ۲۰۲ است. وارد اتاق شوید و چراغ قوه را که در دست یک مانکن است بردارید تا بتوانید از آن تا انتهای بازی استفاده کنید.


برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!