فانی لند‌

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / بازار طلا نزولی شد

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ در روند نزولی بازگشایی شد. قیمت طلا کاهشی و قیمت سکه نیز در قطعه بهار آزادی با نوسانات کوچک کاهشی و افزایشی همراه شده است.  شایان‌ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، با رقم ۲۶۵۷ دلار به ثبت رسیده است.

همچنین قیمت دلار امروز تا کانال سوم از کریدور ششم رشد کرد اما توسط بازارساز مهار شد و اکنون در سقف کانال دوم از این کریدور معامله می‌شود.

قیمت نقره ۱۱۳۰ تومان کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره، با یک سنت افزایش،‌ روی رقم ۳۰ دلار و ۶۵ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با هزار و ۱۳۰ تومان کاهش، گرمی ۶۳ هزار و ۷۴۰ تومان به فروش رسید.

سکه گرمی فریز شد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه گرمی کاهشی بود. با این‌حال سکه بهار با نوسانات کوچک کاهشی و افزایشی همراه شده است. قیمت سکه امامی با ۴۰۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۹ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۳۰ هزار تومانی، روی رقم ۴۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه با ۱۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۲۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با بدون تغییر، با رقم هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

بازار طلا امروز در روند نزولی بازگشایی شده است؛ هر مثقال طلا با ۱۴۷ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۷ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش، با رقم چهار میلیون و ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۳۲ هزار و ۸۰۱ تومان کاهش، با رقم چهار میلیون و پنج هزار و ۴۱۸ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه بهار آزادی و سکه گرمی کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۳۰۳ هزار تومان، ، نیم ‌سکه ۸۱ هزار تومان و حباب ربع سکه ۶۶ هزار تومان کاهش و حبابسکه بهار آزادی ۱۱۸ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۱۴ هزار تومان افزایش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

به اشتراک گذاری

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!