فانی لند‌

اسپین‌آف سریال Big Bang Theory از شبکه Max احتمالا در دست ساخت قرار دارد

طبق گزارش‌های رسیده به وبسایت Variety شبکه Max در حال توسعه اسپین‌آف جدیدی از سریال محبوب «Big Bang Theory» است.

خبر ساخت این پروژه اولین بار در آوریل ۲۰۲۳ اعلام شد و اکنون سه بازیگر اصلی آن معرفی شده‌اند، برایان پوسن، لورن لاپکس و کوین سوسمن. این سه بازیگر نقش‌های خود از سریال اصلی را در این اسپین‌آف تکرار خواهند کرد، اما جزئیات دقیق داستان هنوز فاش نشده است.

کوین سوسمن به خاطر بازی در نقش استوارت بلوم، صاحب فروشگاه کتاب‌های کمیک در «بیگ بنگ تئوری»، شهرت بسیاری دارد. او از فصل دوم به سریال پیوست و در بیش از ۸۰ قسمت ظاهر شد. برایان پوسن نیز در نقش برت کیبلر، زمین‌شناس کلتک از فصل ششم به سریال اضافه شد و در ۱۵ قسمت بازی کرد. لورن لاپکس در نقش دنیس، مدیر فروشگاه کمیک استوارت و عشق آینده او در فصل‌های ۱۱ و ۱۲ سریال ظاهر شد.

چاک لوری، خالق اصلی «بیگ بنگ تئوری»، تهیه‌کننده اجرایی این پروژه جدید نیز هست. او با همکاری شبکه Warner Bros. Television این اسپین‌آف را توسعه می‌دهد و شرکت Chuck Lorre Productions تولید آن را بر عهده دارد، اما با وجود اینکه پروژه هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده، قراردادهای نگهداری استعداد با بازیگران اصلی نشان از جدی بودن این پروژه دارد.

اگر این پروژه به مراحل بعدی تولید برسد، این چهارمین سریال از دنیای «بیگ بنگ تئوری» خواهد بود. سریال اصلی ۱۲ فصل بسیار موفق را پشت سر گذاشت و سریال پیش‌درآمد آن با نام «Young Sheldon» نیز در سال ۲۰۲۴ به پایان رسید. اسپین‌آف دیگری با نام «Georgie & Mandy’s First Marriage» قرار است در ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) از شبکه CBS پخش شود.

این پروژه جدید می‌تواند ادامه‌دهنده موفقیت‌های سریال اصلی و پیش‌درآمد آن باشد و با حضور بازیگران محبوب، انتظارات از این اسپین‌آف بسیار بالاست.

برای مطالعه بیشتر، مقاله برترین سریال‌های کمدی تمام دوران را در سایت ویجیاتو از دست ندهید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!