فانی لند‌

ساخت دنباله انیمیشن The Wild Robot تایید شد

انیمیشن The Wild Robot اخیرا از مرز فروش جهانی 100 میلیون دلار عبور کرده و حالا ساخت دنباله‌ آن تایید شده است.

بنابر گزارش ددلاین، کریس سندرز، کارگردان نامزد سه‌جایزه اسکار، در جریان رویداد Deadline Contenders از ساخت دنباله انیمیشن The Wild Robot خبر داد. سندرز که به خاطر کارگردانی انیمیشن‌هایی How to Train Your Dragon، لینو و استیچ و The Croods شناخته می‌شود، وظیفه ساخت این دنباله را برعهده دارد.

استودیو DreamWorks Animation این انیمیشن بر اساس رمان پرفروش The Wild Robot نوشته پیتر براون ساخته شده و لوپیتا نیونگو وظیفه صداپیشگی شخصیت اصلی آن را برعهده دارد. دیگر اعضای تیم صداپیشگی انیمیشن وایلد ربات را پدرو پاسکال، کاترین اوهارا، استفانی شو، و بیل نای تشکیل می‌دهند. 

شخصیت اصلی این داستان رباتی به ROZZUM است که پس از سقوط به جزیره‌ای خالی از سکنه، باید خود را با محیط سخت وفق دهد و در نهایت رابطه‌ای عمیق با حیوانات جزیره برقرار کند. . داستان حول محور موضوعاتی مانند سازگاری، بقا و مفهوم تعلق می‌چرخد، به‌ طوری‌ که ROZZUM، به عنوان یک ماشین، یاد می‌گیرد چگونه از زندگی مراقبت کند و ارتباطات عاطفی برقرار کند.

The Wild Robot که اولین قسمت از سه‌گانه کتاب‌های پیتر براون است که با استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شده. از این رو به نظر می‌رسد آینده بسیار روشنی در انتظار ربات وحشی باشد و برای سال‌ها در ذهن مخاطب بماند. 

در حال حاضر تاریخ اکران دنباله The Wild Robot مشخص نیست ولی نباید انتظار داشت که در آینده نزدیک روی پرده سینما برود. استودیو دریم ورکز در حال حاضر چندین انیمیشن دیگر هم در دست ساخت دارد که مهم‌ترین آن‌ها شرک ۵ است. 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!