فانی لند‌

دانلود بازی موبایلی Cooking Tour

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های آرکید – شبیه‌ساز موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Cooking Tour همراه ویجیاتو باشید.

چندین سالی می‌شود که بازی‌های شبیه‌ساز موبایلی به محبوبیت بزرگی رسیده‌اند. زمانی‌که بازی‌های موبایلی برای اولین‌بار متولد شدند، کمترکسی این بازی‌ها را جدی می‌گرفت. اما این روزها به سبب محبوبیت بازی‌های ویدئویی از طرفی حضور برخی از عناوین شناخته‌شده روی پلتفرم موبایل، این سبک از بازی‌ها بیش از هر زمان دیگری به محبوبیت رسیده‌اند. در این میان بازی‌های آرکید از محبوبیت بیشتری برخوردار شدند و استودیوهای مختلف قدم در راه ساخت بازی‌های آرکید – شبیه‌ساز موبایلی برداشتند. بنابراین اگر طرفدار بازی‌های موبایلی هستید، با بررسی بازی آرکید – شبیه‌ساز Cooking Tour همراه ویجیاتو باشید.

پتانسیل‌های خوب پلتفرم موبایل زمینه‌ساز تولد بازی‌های مستقل جذاب شد. بازی‌هایی که به دست بازی‌سازهای کوچک ساخته می‌شدند و حرف برای گفتن داشتند. خوشبختانه استودیوی هنگ کنگی Ghost Studio Company یکی از همین بازی‌سازهاست. استودیویی که تاکنون بیش از ده‌ها بازی موبایلی را برای این پلتفرم عرضه کرده. Ghost Studio Company کارش را برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ شروع کرد و حالا میزبان بازی‌های مختلفی از ژانرهای متنوع است. آن‌ها در جدیدترین تجربه موبایلی‌شان به سراغ بازی Cooking Tour رفته‌اند که چند روزی از انتشارش می‌گذرد.

بازی موبایلی Cooking Tour که با نام Cooking Tour: Restaurant Games نیز شناخته می‌شود، تجربه‌ای آرکید – شبیه‌ساز از دنیای بازی‌های موبایلی است. در واقع اگر علاقه‌مند به آشپزی باشید، این بازی می‌تواند شما را سرگرم کند. Cooking Tour: Restaurant Games در طول مدت زمانی که عرضه شده، با نقدهای بسیار خوبی نیز رو به رو شده است. آمار و ارقام این بازی خبر از رضایت گیمرها از تجربه این بازی می‌دهند و منتقدان نیز با آغوشی باز به سراغ این بازی رفته‌اند.

داستان این بازی موبایلی از شما قهرمان می‌سازد. قهرمانی که خودش باید مسیر اتفاقات این بازی را پیش ببرد. جایی‌که هدف شما اداره صفرتاصد یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین رستوران‌های شهر است. اما برای تحقق چنین موضوعی، شما باید مسیر پر فراز و نشیبی را طی کنید. بازی Cooking Tour: Restaurant Games شاید داستان چندان عمیقی نداشته باشد، اما همین داستان به ظاهر ساده، دلیل بسیار خوبی برای پیش‌برد اتفاقات Cooking Tour: Restaurant Games است.

همانطور که گفته شد، این بازی ترکیبی از المان‌های آرکید – شبیه‌ساز است. در واقع ما با یک بازی ساده موبایلی رو به رو هستیم که چندان به خودش سخت نمی‌گیرد. این بازی مناسب تمامی افراد است. فارغ از سلیقه‌ای که دارید، بازی Cooking Tour تجربه‌ای بی‌نظیر برای شما خواهد بود. در واقع همه‌چیز دست به دست هم داده تا بازی دوست داشتنی Cooking Tour از استودیوی هنگ کنگی Ghost Studio Company یکی از بهترین‌ها روی پلتفرم موبایل باشد.

برای اجرای بازی موبایلی Cooking Tour شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

هدف شما در دنیای این بازی موبایلی مدیریت صفرتاصد یکی از بهترین رستوران‌های شهر است. شما باید کارتان را از آماده کردن ساده‌ترین چیزها شروع کنید، به تدریج کارتان را گسترش دهید و در نهایت تبدیل به بزرگ‌ترین آشپز شهر شوید. اما باید حواستان را خیلی خوب جمع کنید. زمان آماده‌سازی سفارش‌ها به شدت محدود است و شما باید در زمان مشخص شده، تمامی سفارش‌ها را آماده کنید تا مبادا فردی اعتراضی به سفارش‌دهی شما داشته باشد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!