فانی لند‌

روش های متنوع دانلود استوری اینستاگرام برای ایفون

دانلود استوری اینستاگرام برای ایفون یکی از آن مواردیست که خیلی از مواقع کاربران نیاز آن را حس می‌کنند. چه استوری خود شما باشد و چه شخص دیگری، دانلود استوری اینستاگرام آیفون آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. در این مقاله، تمام راه‌های دانلود استوری اینستا ایفون را به شما نشان می‌دهیم.

توجه داشته باشید که این آموزش برای کاربران گوشی‌های آیفون است و نحوه دانلود استوری اینستاگرام اندروید در مقاله‌ای دیگر بررسی شده است.

روش‌های دانلود استوری اینستاگرام برای ایفون

ابتدا، بیایید ببینیم در شرایطی که بخواهیم استوری خودمان یا دیگران را ذخیره کنیم، چند روش دانلود استوری از اینستاگرام ایفون وجود دارد؟ ۱۹کالامگ دو راه آسان برای انجام این کار را به شما پیشنهاد می‌دهد.

دانلود استوری اینستاگرام برای ایفوناستوری خوداستوری دیگرانروشخود استوری – بخش آرشیوهابرنامه – سایت

در ادامه مقاله این روش‌ها را آموزش می‌دهیم. برای اطلاع از قیمت روز گوشی آیفون و مشاهده ویدئوهای نقد و بررسی تخصصی مدل‌های مختلف سری به فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا بزنید.

دانلود استوری پیج خود در ایفون

پیش می‌آید که مستقیم از خود دوربین اینستاگرام عکسی گرفته و استوری کرده‌ایم، اما آن را در گالریمان نمی‌بینیم. در مواقع این چنینی، می‌توانیم بدون نیاز به نصب برنامه شخص ثالث یا روش‌های آنلاین دیگر، استوری خود را در آیفونمان ذخیره کنیم.

۱) استوری اینستاگرام خود را در گالری آیفون ذخیره کنید

اگر استوری را حداکثر ۲۴ ساعت پیش پست کرده‌اید، می‌توانید آن را به صورت دستی در گالری آیفون یا رول دوربین خود ذخیره کنید.

به برنامه اینستاگرام بروید.اگر عکس پروفایل شما با حلقه صورتی برجسته شده است، استوری فعال دارید.برای باز کردن استوری، روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید.دکمه More را در گوشه سمت راست پایین صفحه فشار دهید و Save را انتخاب کنید.Save Photo/Video یا Save Story را در مرحله بعدی انتخاب کنید.

حتی اگر عکسی همراه با موسیقی پست کرده باشید، گزینه Save Video را خواهید دید. هنگامی که Save Video را انتخاب می‌کنید، پیامی به شما نشان می‌دهد که می‌گوید: «Save without Audio». روی “Save” ضربه بزنید تا استوری را در رول دوربین خود دانلود کنید.از طرف دیگر، اگر Save Story را انتخاب کنید، یک ویدیوی واحد ایجاد می‌کند که تمام استوری‌های شما را ترکیب کرده و آن را در آیفون شما دانلود می‌کند. اگر برای اولین بار از گزینه Save Story استفاده می‌کنید، درخواستی برای ذخیره خودکار داستان‌های خود در Archive دریافت خواهید کرد. در بخش بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت.

اگر به دنبال روشی سریع و ساده برای پیدا کردن دوستان و آشنایان خود در اینستاگرام هستید، از قابلیت جستجوی مخاطبین با شماره تلفن استفاده کنید. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که تنها با سینک کردن شماره‌های ذخیره شده در آیفونتان، افرادی که در اینستاگرام حضور دارند را پیدا کنید. پس اگر می‌خواهید نحوه پیدا کردن اینستاگرام با شماره مخاطبین را یاد بگیرید، سری به این مقاله بزنید.

قیمت ویژه: ۳۵,۷۹۹,۰۰۰ تومان

تلویزیون ال ای دی بلست مدل BTV-65KDA310B سایز ۶۵ اینچ

قیمت ویژه: ۵,۱۳۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi A3 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

قیمت ویژه: ۸,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۷,۳۱۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۸,۶۲۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco X6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۷,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco X6 ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

۲) ذخیره استوری خود در دوربین آیفون از طریق Archive

اینستاگرام یک ویژگی مفید به نام Archive دارد که استوری‌های شما را به صورت خصوصی در پروفایلتان ذخیره می‌کند. به این ترتیب، نیازی نیست استوری‌های اینستاگرام خود در ایفون را دانلود کنید، که در نهایت می‌تواند فضای ذخیره سازی زیادی را اشغال کند.

بهترین بخش این قابلیت این است که به شما امکان می‌دهد به استوری‌های خود پس از انقضای ۲۴ ساعته آنها دسترسی داشته باشید و دوباره آنها را در ایفون خود به عنوان استوری یا پست به اشتراک بگذارید یا دانلود کنید. ابتدا از طریق روش زیر مطمئن شوید که قابلیت دانلود استوری اینستاگرام آیفون از آرشیو را فعال کرده‌اید:

اینستاگرام را باز کنید.روی پروفایل خود در پایین ضربه بزنید.برای دسترسی به تنظیمات اینستاگرام، منوی سه خط را انتخاب کنید.به پایین اسکرول کنید و روی Archiving and Downloading ضربه بزنید.Save Story را به Archive تغییر دهید.

از اینجا می‌توانید گزینه Save story to Camera Roll را فعال کنید. بنابراین، هر زمان که استوری را به اشتراک می‌گذارید، به طور خودکار در رول دوربین شما دانلود می‌شود.
>اگر آرشیو استوری از قبل فعال شده است، می‌توانید از روش زیر به استوری‌های قدیمی خود دسترسی داشته باشید.

برای دسترسی به تنظیمات اینستاگرام روی منوی سه خط ضربه بزنید.به قسمت Archive بروید
یک استوری را انتخاب کنید.روی More ضربه بزنید و Save Photo/Video را انتخاب کنید

اکثر ما تابحال پیج‌های متعددی را در برنامه اینستاگرام ساخته‌ایم که دوست داریم برخی از آنها را برای همیشه از اینستاگرام حذف کنیم تا نه تنها دست هیچ کاربری به آنها نرسد، بلکه خودمان هم هیچوقت نتوانیم به آنها دسترسی پیدا کنیم. اگر اینگونه است، می‌توانید برای دیدن راهنمایی ما در خصوص حذف دائمی اکانت اینستاگرام به مقاله اختصاصی ۱۹کالا مراجعه کنید.

چگونه استوری اینستاگرام شخص دیگری را در آیفون دانلود کنیم ؟

دانلود استوری پیج و شخص دیگری به تلاش بیشتری نیاز دارد، زیرا اینستاگرام هیچ راه رسمی برای انجام این کار در اختیار کاربرانش قرار نداده است. برای انجام این کار باید سراغ برنامه دانلود استوری اینستا برای ایفون و یا وب سایت‌های شخص ثالث برویم.

ضمناً اگر می‌خواهید پست‌ها و استوری‌های خود را در اینستاگرام جذاب‌تر کنید، استفاده از فیلتر اینستاگرام بهترین راه است! در این راهنمای جامع، تمام نکات و ترفندهای استفاده از فیلترهای مختلف را به شما نشان داده‌ایم تا بتوانید با چند کلیک ساده، جلوه‌های بصری حرفه‌ای و منحصربه‌فرد به عکس‌ها و ویدیوهای خود اضافه کنید.

۱) سایت دانلود استوری اینستا ایفون

اگر به دنبال راهی برای دانلود استوری‌های اینستاگرام در ایفون هستید، یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها دانلود استوری اینستاگرام برای ایفون با سایت است. این سایت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزاری، به‌ راحتی استوری‌های دلخواه خود را دانلود کنید. محبوب‌ترین سایتها را در زیر معرفی کرده‌ایم.

قبل از اینکه به سراغ معرفی سایتها برویم، از شما دعوت می‌کنیم که اگر به دنبال خرید گوشی با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا هستید، سرب به فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا،مرجع موبایل ایران، بزید. تنوع بی‌نظیری از برندهای معتبر و پیشنهادهای ویژه وجود دارد که می‌توانید گوشی مورد نظر خود را با اطمینان کامل خریداری کنید. همین حالا از ۱۹کالا دیدن کنید، مدل دلخواه‌تان را انتخاب کنید و تجربه‌ای لذت‌بخشی از خرید آنلاین داشته باشید!

نحوه کار با این سایتها:

ابتدا به برنامه اینستاگرام بروید.استوری مورد نظر خود را باز کنید.در پایین صفحه سمت راست علامت موشک مانند را بزنید.از گزینه‌های پایین copy link را انتخاب کنید.به سایت مورد نظر بروید.لینک را در آنجا پیست کنید.گزینه دانلود را بزنید و منتظر بمانید.

اگر حساب اینستاگرامی دارید که غیرفعال شده یا به هر دلیلی دسترسی به آن را از دست داده‌اید، نگران نباشید! در این مقاله، مراحل دقیق و ساده‌ای برای برگرداندن پیج اینستا را توضیح داده‌ایم. با استفاده از این راهنما می‌توانید سریعاً حساب خود را بازیابی کرده و دوباره به محتوای خود و ارتباط با دنبال‌کنندگان‌تان دسترسی پیدا کنید.

۲) برنامه دانلود استوری اینستاگرام برای ایفون

کاربران آیفون میتوانند استوری‌های اینستاگرام را از طریق برنامه‌های اختصاصی هم دانلود کنند. اپلیکیشن‌های متنوعی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند. برخلاف سایت‌ها، این برنامه‌ها با ارائه ویژگی‌های اضافی می‌توانند تجربه بهتری را به شما ارائه دهند. در ادامه برخی از این برنامه‌ها و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

راستی اگر می‌خواهید پروفایل اینستاگرام شما حرفه‌ای و جذاب به نظر برسد، انتخاب سایز مناسب عکس پروفایل را دست کم نگیرید. در این مقاله، بهترین سایز پروفایل اینستاگرام و نکات لازم برای بهینه‌سازی عکس پروفایل‌تان را بررسی کرده‌ایم تا تصویر شما به وضوح نمایش داده شود و تاثیر مثبتی روی بازدیدکنندگان بگذارد.

Story Reposter

این برنامه دانلود استوری اینستا برای ایفون به کاربران اجازه می‌دهد که استوری‌های دلخواه خود را به‌سادگی دانلود کرده و ذخیره کنند. همچنین می‌توانید استوری‌ها را مستقیماً در اینستاگرام بازنشر کنید.

Video Downloader: Story Saver

این اپلیکیشن بهترین برنامه دانلود استوری اینستاگرام برای ایفون است که طراحی رابط کاربری آن ساده است و بدون مشکل روی آیفون کار می‌کند.

StorySaver – Video Downloaders

این برنامه دانلود استوری اینستا ایفون به کاربران امکان می‌دهد که استوری‌ها و حتی پست‌ها را از اینستاگرام به‌راحتی دانلود و ذخیره کنند. همچنین از کیفیت اصلی ویدئوها پشتیبانی می‌کند.

در این مقاله روش‌های ساده و ایمن برای دانلود استوری‌های اینستاگرام در آیفون را با شما دوستان به اشتراک گذاشتیم. شما کدام روش را استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را در قسمت کامنت بویسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای

سوالات متداول

آیا می‌توانم استوری‌های اینستاگرام آیفون را مستقیماً از برنامه اینستاگرام دانلود کنم؟

می‌توانید استوری‌های خود را مستقیماً از برنامه اینستاگرام دانلود کنید. با این حال، شما نمی‌توانید استوری‌های شخص دیگری را با استفاده از آن دانلود کنید. برای انجام این کار، باید از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید، زیرا اینستاگرام از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند.

آیا استفاده از برنامه‌های شخص ثالث برای دانلود استوری اینستاگرام در ابفون بی خطر است؟

استفاده از برنامه‌های شخص ثالث می‌تواند با خطراتی همراه باشد، از جمله نقض احتمالی امنیت حساب اینستاگرام شما. اما می‌توانید با استفاده از برنامه‌های محبوب و قابل اعتمادی که در مقاله معرفی شده است، استوری‌های اینستاگرام را با خیال راحت با آیفون خود دانلود کنید.

بهترین سایت دانلود استوری اینستا برای آیفون چیست؟

در مقاله بهترین سایتها برای این کار معرفی شده و لینک دسترسی به آنها در اختیارتان قرار داده شده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!