فانی لند‌

قسمت دوم فیلم Ready or Not ساخته خواهد شد

سامارا ویوینگ و گروه فیلمسازی Radio Silence دوباره با هم همکاری می‌کنند. این بازیگر و گروه فیلمسازی متشکل از مت بتینلی-اولپین، تایلر گیلت و چاد ویلا، برای ساخت دنباله‌ای از فیلم کمدی ترسناک موفق Ready or Not محصول سال ۲۰۱۹، دوباره به هم ملحق خواهند شد.

داستان فیلم که توسط گای بوسیک و آر. کریستوفر مورفی نوشته شده، داستان یک عروس را روایت می‌کند که در شب عروسی خود متوجه می‌شود که خانواده جدیدش یک مراسم خاص دارند: کشیدن کارت از یک بازی پازل. اگر کسی کارت «قایم باشک» را بکشد، یک بازی مرگبار آغاز می‌شود تا معامله قدیمی خانواده با شیطان را برآورده کنند.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به آدام برودی، هنری چرنی و اندی مک‌داول اشاره کرد.

Ready or Not که تنها با بودجه ۶ میلیون دلار ساخته شده بود، بیش از ۲۸ میلیون دلار در داخل آمریکا فروش داشت و در زمان خود گسترده‌ترین اکران برای کمپانی Searchlight بود. این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرد که توانایی آن در ایجاد تعلیق و کشتار را تحسین کردند.

تریپ وینسون، بردلی جی. فیشر، ویلیام شرک و جیمز وندربیلت به عنوان تهیه‌کنندگان بازمی‌گردند. ویلا و تارا فارنی تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم خواهند بود. جزئیات داستان یا طرحی از قسمت دوم ارائه نشده اما بوسیک و مورفی برای نوشتن فیلمنامه بازمی‌گردند.

Ready or Not حرفه کاری ویوینگ و فیلمسازان را به ارتفاعات جدیدی رساند. گروه Radio Silence به سمت آثار ترسناک رفت و با احیای فرنچایز Scream در سال ۲۰۲۲ و Scream VI در سال ۲۰۲۳ به موفقیت رسید. آن‌ها همچنین با فیلم Abigail که اوایل امسال توسط یونیورسال منتشر شد، به سراغ بالرین‌های خون‌آشام رفتند.

ویوینگ در سال‌های اخیر در فیلم‌هایی مانند Bill & Ted Face the Music و Babylon، ادای احترام دیمین شزل به هالیوود، ظاهر شده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!