فانی لند‌

نیازمند تصمیمات درست برای بهبود و ارتقای سینمای کشورمان هستیم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: «یاسر برزگر» کارگردان فیلم کوتاه در آستانه برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در خصوص اولویت های سینمای کوتاه در دولت چهاردهم گفت: ما نیازمند تصمیمات درست برای بهبود و ارتقای سینمای کشورمان هستیم. طبیعتا این افراد متخصص هستند که می توانند فضای آزادتری را برای سینماگران مهیا کنند تا آن ها بتوانند به دغدغه های ذهنی شان بپردازند و آنچه در تخیل شان است را تولید کنند.

این فیلمساز در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: آنچه بنده برای سینمای کوتاه و به طور کل سینما اولویت می دانم این است که افراد متخصص مسئول کارها در هر نهادی بشوند. بدیهی است که وقتی یک فرد متخصص در رأس هر نهادی حضور داشته باشد اتفاقات بسیار نیکی در آن حوزه رقم‌ خواهد خورد.

وی با بیان اینکه به طور کلی به کارگیری مدیران متخصص مهمترین انتظاری است که از مسئولان داریم متذکر شد: ما نیازمند تصمیمات درست برای بهبود و ارتقای سینمای کشورمان هستیم. طبیعتا این افراد متخصص هستند که می توانند فضای آزادتری را برای سینماگران مهیا کنند تا آن ها بتوانند به دغدغه های ذهنی شان بپردازند و آنچه در تخیل شان است را تولید کنند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!