فانی لند‌

راز نام‌گذاری بازی Super Smash Bros بعد از ۲۵ سال فاش شد

نینتندو برای مدت طولانی توضیح نداده بود که چرا بازی معروف مبارزه‌ای خود را «Super Smash Bros» نامیده است در حالی که اکثر شخصیت‌های بازی در واقع برادر نیستند. اما اکنون دلیل این نام‌گذاری مشخص شده است.

ماساهیرو ساکورای، خالق این سری در جدیدترین ویدیو از کانال یوتیوب خود با عنوان «Creating Games» فاش کرد که ساتورو ایواتا، رئیس فقید نینتندو، نقش مهمی در انتخاب نام بازی داشته است.

بسیاری از طرفداران از جمله خود من، همیشه تصور می‌کردند که کلمه «Bros» در عنوان بازی به خاطر ارتباط آن با برادران ماریو است. اما ساکورای در این ویدیو توضیح داد که ایواتا دلیل دیگری برای انتخاب این نام داشته است. ایواتا اعتقاد داشت با وجود این که شخصیت‌های بازی برادر نیستند، اضافه کردن کلمه «برادران» به نام بازی این حس را منتقل می‌کند که شخصیت‌ها فقط در حال مبارزه نیستند؛ بلکه در حال حل کردن یک اختلاف کوچک به شکل دوستانه هستند.

این توضیح احساسی ساکورای، طرفداران نینتندو را به یاد ساتورو ایواتا انداخت، شخصی که به عنوان رئیس نینتندو تاثیر عمیقی بر صنعت بازی‌های ویدئویی داشت و در ادامه ویدیو، ساکورای با یادآوری خاطراتش از ایواتا، درباره تاثیرات عمیقی که این فرد بر او داشته است صحبت کرد. او به ویژه به مکالمات خود با ایواتا اشاره کرد و گفت که ایواتا کسی بود که او را بهتر از هر کس دیگری درک می‌کرد. این خاطرات احساسی به خصوص زمانی که ساکورای از برنامه‌ریزی برای ملاقات با ایواتا در جولای ۲۰۱۵ صحبت کرد، زمانی که ایواتا از دنیا رفت، احساسات زیادی را در میان طرفداران برانگیخت.

این ویدیو و افشاگری‌ها در آن نه تنها به رمز و راز نام‌گذاری Super Smash Bros پایان داد بلکه به یک ادای احترام احساسی به یکی از بزرگترین افراد تاریخ نینتندو تبدیل شد.

برای مطالعه بیشتر در مورد شرکت نینتندو، خبر عربستان سعودی در حال بررسی افزایش سهام خود در کمپانی نینتندو است را در وبسایت ویجیاتو بخوانید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!