فانی لند‌

استودیوی Game Freak، سازنده بازی‌های پوکمون هک شده است

توسعه‌دهنده بازی‌های پوکمون یعنی Game Freak اعلام کرده که هزاران سند محرمانه مربوط به فرنچایزهای در دست ساخت و کارمندان این شرکت هک و به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده‌اند.

در بیانیه ای که روز یکشنبه توسط این شرکت منتشر شد، گیم فریک ادعا کرد که بیش از ۲۰۰۰ فایل اطلاعاتی از کارکنان این شرکت به سرقت رفته است. این شرکت «دسترسی غیرمجاز یک شخص ثالث به اطلاعات» را تصدیق و بیان کرد که اطلاعات شخصی کارکنان فعلی، سابق و قراردادی این شرکت لو رفته است. این اطلاعات جدای فایل‌های محرمانه شرکت است که داده‌های مهمی از فرنچایز پوکمون در آن ذخیره شده است. بیانیه Game Freak به لیک شدن محتوای بازی‌های در دست ساخت پوکمون اشاره نکرده است.

بر اساس این بیانیه، نام کامل، آدرس، آدرس ایمیل و شماره تلفن بخشی از اعضای تیم به طور کامل لو رفته است. استودیو Game Freak گفته که کارمندان آسیب‌دیده را در جریان قرار خواهد گذاشت. در این اطلاعیه گفته شده که به افرادی که به دلیل بازنشستگی یا دلایل دیگر در دسترس نیستند، از طریق راه‌های دیگر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گیم فریک یکی از سه شرکتی است که سهام فرنچایز Pokémon را در اختیار دارد. این سازنده همچنین توسعه دهنده اصلی عناوین اصلی این سری بازی از دهه ۹۰ تا به امروز بوده است. استودیو Game Freak در حال حاضر روی چندین بازی از جمله Pokémon Legends Z-A برای نینتندو سوییچ کار می‌کند. این بازی که در اوایل سال جاری رونمایی خواهد شد، دومین بازی از سری Pokémon Legends پس از Pokémon Legends Arceus محسوب می‌شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!