فانی لند‌

حالت جدید زامبی بازی GTA Online بازیکنان زیادی را جذب خود کرده است

چند روز پیش راکستار رویداد هالووینی امسال در GTA Online را تحت عنوان Ludendorff Cemetery Survival معرفی کرد. این رویداد برای طرفداران GTA 5 یک حالت سبک بقا در برابر زامبی‌ها ارائه می‌دهد که بیش از یک دهه منتظر آن بودند و تاکنون به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است.

اخیرا گزارش شده که تعداد بازیکنان همزمان در حالت Ludendorff Cemetery Survival به بیش از ۱.۲ میلیون نفر رسیده است. حضور بالای بازیکنان نشان‌دهنده این موضوع است که پس از گذشت بیش از یک دهه، طرفداران Grand Theft Auto همچنان به دنبال محتوای جدید هستند.

حالت Ludendorff Cemetery Survival یکی از جذاب‌ترین رویدادها در تاریخ ده ساله GTA Online است. بازیکنان در این حالت باید با هم متحد شوند و با استفاده از انواع سلاح‌ها و تقویت‌کننده‌ها با انبوهی از مردگان و زامبی‌های خون‌خوار مقابله کنند.

این حالت به وضوح یادآور بسته الحاقی Undead Nightmare از بازی Red Dead Redemption است که حالتی دقیقا مشابه همین داشت.

طبق آمار GTAO، تعداد بازی‌های نقشه Ludendorff Cemetery Survival در آخر هفته به ۲.۶ میلیون بازی رسید که ۱.۲ میلیون از آن‌ها منحصر به فرد بودند. مشخص نیست که این داده‌ها چقدر قابل اعتماد هستند، اما یک نگاه سریع به پلتفرم‌های اجتماعی و استریم‌ها تایید می‌کند که طرفداران از آن لذت می‌برند.

می‌توان گفت که GTA Online و GTA 5 اکنون در مرحله پایانی خود هستند و برای جایگزینی با Grand Theft Auto 6 در سال آینده آماده می‌شوند. تقریبا یک سال از انتشار اولین تریلر قسمت ششم می‌گذرد و طرفداران همچنان مشتاق اطلاعات بیشتری درباره این بازی هستند.

ممکن است یک تریلر جدید در مراسم The Game Awards امسال در آذر ماه منتشر شود، اما تا آن زمان باید منتظر ماند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!