فانی لند‌

صفحه بازی Resident Evil ۹ به سایت متاکریتیک اضافه شد

اوایل سال جاری، شرکت Capcom اعلام کرد که نسخه‌ی بعدی سری Resident Evil در حال توسعه است و حالا صفحه‌ای از این بازی به سایت متاکریتیک اضافه شد.

طرفداران این مجموعه‌ محبوب و ترسناک، اکنون صبورانه منتظر رونمایی رسمی این بازی هستند و به نظر می‌رسد که این انتظار ممکن است زودتر از آنچه فکر می‌کردیم به پایان برسد.

صفحه‌ای برای رزیدنت اویل ۹ در وب‌سایت Metacritic مشاهده شده است. این سایت که به‌عنوان یک مرجع معتبر در جمع‌آوری و ارزیابی نقدها و نظرات کاربران شناخته می‌شود، معمولا برای بازی‌هایی که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند، صفحه‌ای ایجاد نمی‌کند. این امر باعث شده تا برخی از طرفداران معتقد باشند که رونمایی از این بازی بسیار نزدیک است.

احتمال دارد که این صفحه یک پیش‌نویس یا صفحه‌ی آزمایشی باشد، اما با توجه به اینکه کپکام رسما تایید کرده که این بازی در دست ساخت است، برخی این را نشانه‌ای از نزدیک بودن رونمایی کامل بازی می‌دانند. Projekt Parasol یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق)، به این نکته اشاره کرده که متاکریتیک قبلا هم صفحه‌ای برای Resident Evil 4: Gold Edition حدود دو ماه قبل از اعلام رسمی آن ایجاد کرده بود. این اتفاق طرفداران را به این باور رسانده که رزیدنت اویل جدید هم به زودی رونمایی خواهد شد.

نکته‌ی جالب این است که حدود دو ماه تا مراسم The Game Awards 2024 باقی مانده است که در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) برگزار می‌شود. بسیاری از طرفداران حدس می‌زنند که کپکام از این فرصت برای رونمایی رسمی بازی استفاده کند. این مراسم به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای دنیای بازی‌های ویدیویی در پایان هر سال، بستری مناسب برای معرفی بازی‌های بزرگ و موردانتظار است.

حالا با وجود شایعات و حدس و گمان‌های متعدد پیرامون نسخه نهم این بازی، امیدواریم که بالاخره کپکام به این انتظار پایان دهد و طرفداران را با اولین نمایش بازی شگفت‌زده کند. آیا صفحه‌ی متاکریتیک نشانه‌ای از رونمایی قریب‌الوقوع است؟ طرفداران امیدوارند که پاسخ این سوال مثبت باشد.

اگر طرفدار این مجموعه هستید، خبر کنسول PS5 Pro بازی Resident Evil Village را به صورت ۱۲۰ فریم اجرا می‌کند را در ساین ویجیاتو بخوانید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!