فانی لند‌

هتل‌های مشهد نزدیک حرم؛ معرفی ۱۰ هتل نزدیک حرم

بخش عمده‌ای از مسافران برای زیارت به مشهد می‌روند تا در جوار امام خوبی‌ها با خدای خود راز و نیاز کنند. به همین دلیل هتل های مشهد نزدیک حرم بهترین گزینه برای اقامتشان به شمار می‌رود تا هرگاه هوس زیارت به سرشان زد، در چشم بر هم زدنی خود را به حرم برسانند. اگر شما هم جزو این دسته هستید و می‌خواهید در نزدیکی حرم برای خود اقامتگاهی راحت متناسب با شرایط خود رزرو کنید، تا پایان همراه ما باشید.

هتل های مشهد نزدیک حرم؛ هتل های پنج ستاره

در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) چندین هتل 5 ستاره فوق لاکچری و مجلل وجود دارد که امکاناتی فوق‌العاده برای پذیرایی از مهمانان دارند. با رزرو این هتل‌ها شما هیچ کمبودی در محل اقامت خود احساس نمی‌کنید و اقامتی راحت را در فضایی لوکس با دکوراسیونی شیک و مدرن تجربه می‌کنید.

1- هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از معروف‌ترین هتل های مشهد نزدیک حرم واقع در حدفاصل خیابان امام رضا 24 و 26 است. این هتل 5 ستاره در سال 1390 به بهره‌برداری رسیده و ظاهری مجلل و فضایی دلنشین و باصفا دارد.

هتل درویشی مشهد دارای ساختمانی 23 طبقه است که نمای جذاب و قد بلند آن نظر هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. این هتل 223 واحد اقامتی متنوع دارد که هر کدام به سبک فرهنگ و تمدن ملل‌های مختلف دیزاین شده‌اند. فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم حدود یک و نیم کیلومتر است و دسترسی خوبی به مراکز خرید و جاهای دیدنی مشهد دارد.

2- هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد که این روزها به نام هتل گلدن پالاس مشهد شناخته می‌شود، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره شهر است. این هتل ساختمانی باشکوه و مجلل دارد که با ورود به آن تصور می‌کنید به قصری سلطنتی پا گذاشته‌اید.

هتل قصر طلایی مشهد فعالیت خود را در سال 1389 در حدفاصل خیابان امام رضا 34 و 36 آغاز کرده است. این هتل مجلل دارای ساختمانی 16 طبقه با 360 واحد اقامتی است که هر کدام به زیبایی هرچه تمام‌تر چیدمان شده‌اند.

هتل قصر طلایی مشهد طراحی داخلی چشم‌نوازی دارد که با دکوراسیون لوکس و پر زرق و برق کامل شده است. این هتل در 2 کیلومتری ورودی باب‌الرضا قرار گرفته و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شهر قرار دارد.

3- هتل قصر الضیافه مشهد

هتل قصر‌الضیافه در سال 1385 به عنوان هتلی 5 ستاره در صحن هدایت حرم رضوی افتتاح شد. این هتل نزدیک‌ترین هتل به حرم است که امکاناتی کامل، واحدهایی مجهز و پرسنلی حرفه‌ای دارد. با اقامت در هتل قصرالضیافه شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز راحت و بی‌دردسر به حرم بروید و به نیایش و عبادت بپردازید.

این هتل مجلل ساختمانی سه طبقه دارد که بر اساس معماری ایرانی اسلامی طراحی شده است. در این ساختمان زیبا 57 واحد اقامتی با تجهیزاتی لوکس و امروزی قرار گرفته که شما می‌توانید بسته به نیاز و شرایط خود یکی از آن‌ها را رزرو کنید.

هتل های مشهد نزدیک حرم؛ هتل های چهار ستاره

از دیگر گزینه‌های موجود برای اقامت در نزدیکی آستان قدس رضوی، می‌توان به هتل‌های چهار ستاره مشهد اشاره کرد. این هتل‌ها ضمن برخورداری از امکانات کافی، قیمت مناسب‌تری نیز نسبت به هتل‌ها 5 ستاره دارند.

1- هتل جواد مشهد

یکی از محبوب‌ترین هتل های مشهد نزدیک حرم، هتل چهار ستاره جواد واقع در نبش خیابان امام رضا 3 است. این هتل سه ستاره در سال 1389 به بهره‌برداری رسیده و دارای ساختمانی مدرن با 8 طبقه و 105 واحد اقامتی است. هتل جواد مشهد امکانات مناسبی برای مهمانان فراهم کرده است و فضایی راحت برای استراحت دارد. مهم‌ترین مزیت این هتل نزدیکی به حرم و دسترسی آن به مراکز خرید و بازارهای اطراف است.

2- هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل نگین پاسارگاد فعالیت خود را در سال 1394 در خیابان شیرازی 4 آغاز کرده است. این هتل دارای ساختمانی 17 طبقه است که 9 طبقه آن به واحدهای اقامتی و 4 طبقه نیز به پارکینگ اختصاص دارد.

هتل چهار ستاره نگین پاسارگاد حدود 850 متر با بست شیخ طوسی فاصله دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در نزدیکی حرم محسوب می‌شود. این هتل امکانات متعددی از جمله استخر، فروشگاه و غرفه، اینترنت رایگان، خدمات ماساژ و اسپا را برای مهمانان در نظر گرفته است. امکانات کافی، پرسنل مجرب و موقعیت مکانی عالی دلایل اصلی محبوبیت هتل نگین پاسارگاد مشهد است.

3- هتل اترک مشهد

هتل اترک از دیگر هتل‌های چهار ستاره نزدیک حرم است که بیش از 50 سال سابقه دارد. این هتل در سال 1357 افتتاح شده و در سال 1394 فاز جدیدی به آن اضافه شده است. همچنین هتل اترک مشهد برای عملکرد بهتر در سال 1401 نیز به صورت کامل بازسازی شده است تا مهمانان در آن هیچ کم و کسری نداشته باشند. این هتل در فلکه آب و ابتدای بازار رضا واقع شده و تا ورودی باب‌الرضا تنها 350 متر فاصله دارد.

هتل های مشهد نزدیک حرم؛ هتل های سه ستاره

هتل‌های سه ستاره نزدیک حرم از دیگر اقامتگاه‌های موجود در این منطقه با قیمت متوسط هستند. این هتل‌ها امکانات قابل‌قبولی دارند و از قیمت مناسبی برخوردارند. چنانچه می‌خواهید خرج زیادی روی دستتان نماند و از طرفی مکانی امن و راحت برای استراحت داشته باشید، هتل‌های سه ستاره گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

1- هتل میامی مشهد

هتل میامی در سال 1392 در قلب مشهد و در خیابان امام رضا 35 افتتاح شده است. این هتل دارای ساختمانی 5 طبقه با 39 واحد اقامتی است و تا حرم با ماشین حدود 15 دقیقه فاصله دارد. از امکانات این هتل می‌توان به تاکسی سرویس، آسانسور، اینترنت، روم سرویس، رستوران و کافه و خدمات ویلچر و رمپ اشاره کرد.

2- هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد فعالیت خود را در سال 1388 به عنوان هتلی سه ستاره در خیابان امام رضا 24 آغاز کرده است. این هتل ساختمانی 8 طبقه دارد که 84 واحد اقامتی در طبقات مختلف آن پراکنده شده‌اند. هتل پارمیدا امکانات خوبی را برای مهمانان تهیه کرده و تا حرم نیز تنها یک و نیم کیلومتر فاصله دارد.

هتل های مشهد نزدیک حرم؛ هتل های دو ستاره

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی را خرج محل اقامت خود کنید و به دنبال اقامتگاهی قیمت مناسب در نزدیکی حرم می‌گردید، هتل‌های دو ستاره انتخاب خوبی برایتان به شمار می‌روند. این اقامتگاه‌ها ضمن نزدیکی به حرم، قیمت مناسبی دارند و اقامتی ارزان را به شما هدیه می‌دهند که هزینه‌های سفرتان را تا حد قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

1- هتل کوثر مشهد

هتل کوثر یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های مشهد است که آغاز فعالیت آن به سال 1372 برمی‌گردد. این هتل در ضلع شمالی بازار رضا واقع شده است و فاصله بسیار کمی تا حرم و بازارهای اطراف آن دارد. هتل کوثر دارای 3 طبقه و 59 واحد اقامتی مجهز با امکانات کافی است.

2- هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل آپارتمان بشری از معروف‌ترین هتل های مشهد نزدیک حرم است که فاز اول آن در سال 1388 و فاز دوم آن با افزودن تعدادی اتاق در همان ساختمان در سال 1395 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل آپارتمان دارای 300 واحد اقامتی است و به نسبت قیمت، امکانات خوبی دارد. هتل آپارتمان بشری در فاصله 300 متری از ورودی باب‌الجواد قرار گرفته و دسترسی خوبی به مراکز تفریحی و تجاری شهر دارد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!