فانی لند‌

روند ساخت فیلم‌های معرفی شده DC ادامه دارد

جیمز گان، مدیرعامل استودیو DC به طرفداران اطمینان داده است که تعداد زیادی از پروژه‌های اعلام شده در چپتر اول DCU یعنی Gods and Monsters، علی‌رغم عدم انتشار اخبار بیشتر، روند توسعه خود را طی می‌کند.

مجموعه انیمیشنی Creature Commandos در کمتر از دو ماه پخش خواهد شد و دیگر پروژه‌های در دست ساخت مثل سوپرمن نیز از زمان نمایش اولیه آنها در ژانویه ۲۰۲۳ تاکنون خبر جدیدی دریافت نکرده‌اند. هنگامی که یکی از طرفداران از او پرسید که آیا فیلم The Authority در مرحله پیش تولید است یا کنسل شده، گان بیان کرد که این تنها گزینه‌های روی میز نیستند.

وی گفت:

برخی از فیلمنامه‌ها در حال توسعه بوده، یا به دنبال نویسنده می‌گردیم یا در حال بازنویسی هستند. وقتی فیلمنامه‌ها تمام شدند، چراغ سبز برای ادامه روند ساخت فیلم‌ها صادر خواهد شد.

او در ماه جولای تایید کرد که Creature Commandos و Superman دو پروژه اصلی در حال تولید توسط DC هستند و در این میان، فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow و دو سریال Peacemaker Season 2 و Lanterns از پروژه‌های تلویزیونی این شرکت در حال حاضر محسوب می‌شوند که خبر جدیدی از روند ساختشان در دسترس قرار نگرفته است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!