فانی لند‌

ورود جریان ۴۰۷ میلیون دلاری به بازار رمزارز در یک هفته / تاثیر انتخابات آمریکا بر این بازار چیست؟

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

آینده انتخابات آمریکا می‌تواند با تاثیر بر بازار رمزارز، تصمیم فعالان برای سرمایه‌گذاری در این بازار را تغییر دهد.

به گزارش تجارت نیوز،

در هفته‌های اخیر، بخش زیادی از جریان ورودی به بازار رمزارز از سمت اقتصاد ایالات متحده آمریکا بوده است. با این وجود، نتیجه انتخابات آتی آمریکا، می‌تواند تاثیر شدیدی بر آینده این بازار بگذارد. جریان ورودی به بازار دارایی‌های دیجیتال در هفته گذشته به 407 میلیون دلار رسید و موفق به جبران بخشی از جریان خروجی در هفته اول اکتبر بازار شد. 

افزایش جریان ورودی به بازار رمزارز

در هفته اول ماه اکتبر، جریان ورودی سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز با افت شدیدی مواجه شده بود و رکورد منفی 147 میلیون دلاری را به‌ثبت رساند. این اولین باری بود که جریان ورودی به‌بازار از نهم سپتامبر، منفی شده بود. در این بازه زمانی، فعالان تصمیم به سرمایه‌گذاری‌ در دارایی‌های متنوع کردند. نکته حائز اهمیت، انتشار داده‌های مثبت مربوط به شاخص اشتغال بخش غیرکشاورزی آمریکا در هفته اول اکتبر بود که نتوانست تاثیری بر جریان خروجی بازار بگذارد. 

با این وجود، رویداد انتخابات آتی آمریکا می‌تواند تاثیر بسیاری بر این بازار بگذارد. در هفته گذشته، با تغییر سنتیمنت بازار رمزارز، بیش از 419 میلیون دلار وارد این بازار شده است. تصمیم سرمایه‌گذاران برای ورود به بازار رمزارز می‌تواند متاثر از انتخابات آمریکا باشد. به‌دنبال انتشار داده‌های بیکاری آمریکا که با کاهش مواجه شده بود، رالی بیت کوین و جریان‌های ورودی جدید آغاز شدند. همه این موارد، سینگالی است که بیانگر واکنش بازار رمزارز به اتفاقات مهم سیاسی است. 

واکنش بازار رمزارز به انتخابات آمریکا

با توجه به گزارش تحلیلگران شرکت CoinShares، جریان نقدی ورودی به بازار رمزارز می‌تواند به روند فعلی خود تا دو هفته پایانی اکتبر ، ادامه دهد. با افزایش توجه جهان به انتخابات آمریکا در پنجم نوامبر، بازار دارایی‌های دیجیتال می‌تواند به یکی از فاکتورهای مهم برای رای دهندگان تبدیل شود.

توجه نامزدهای انتخاباتی بازار رمزارز در کنار عوامل درون بازار می‌تواند بازار رمزارز را وارد رالی قیمت جدیدی در ماه نوامبر کند. بخش عمده رای‌دهندگان این دوره از انتخابات، به‌دنبال رهبری سیاسی هستند که از بازار رمزارز حمایت کند. سیاست‌های رمزارزی شفاف نیز تبدیل به یکی از ابزارهای مهم نامزدهای انتخاباتی شده است و همین مسئله می‌تواند شکافی میان رای‌های هریس و ترامپ ایجاد کند. 

 

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. تجارت‌نیوز این گزارش را تنها به منظور تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه تهیه کرده و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!