فانی لند‌

دانلود بازی موبایلی Nobodies: Silent Blood

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های پازل – رازآلود محور موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Nobodies: Silent Blood همراه ویجیاتو باشید.

راستش را بخواهید، بازی‌های پازل محور چندان روی پلتفرم‌های اصلی محبوب نیستند. اما خوشبختانه روی موبایل همه‌چیز به نوع دیگری روایت می‌شود. بازی‌های پازل محور موبایلی این روزها محبوب‌تر از هر زمان دیگری هستند. در واقع عملکرد خوب بازی‌های پازل محور موبایلی باعث شد تا بازی‌سازهای مختلفی قدم در راه ساخت و توسعه بازی‌های مختلف بردارند. این‌گونه بود که نسل جدیدی از بازی‌های موبایلی شروع شد. نسلی که عناوین پازل محور در راس آن قرار داشتند و اگر شما نیز طرفدار بازی‌های پازل – رازآلود موبایلی هستید، با بررسی بازی Nobodies: Silent Blood همراه ویجیاتو باشید.

بازی Nobodies: Silent Blood دست‌پختی از استودیوی آرژانتینی Blyts است. استودیویی که درست در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد و تاکنون نسخه‌های مختلفی از سری بازی‌های Nobodies را راهی پلتفرم موبایل و پی‌سی کرده. ما پیش‌تر در ویجیاتو به سراغ بازی Nobodies: Murder Cleaner رفته بودیم و حال نوبت آن رسیده تا سری به بازی Nobodies: Silent Blood بزنیم. عنوانی که در پاییز سال ۲۰۲۴ برای پی‌سی و همچنین پلتفرم موبایل عرضه شد.

Nobodies: Silent Blood دنباله موفقی برای این سری بازی‌ها بود. این بازی موفق شد تا در مدت زمان چند روز به بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود دست پیدا کند. همچنین این بازی با بازخورد مثبت منتقدان نیز رو به رو شد و خودش را در حد و اندازه یک بازی دوست داشتنی نشان داد. بطوری‌که روی کاغذ، بازی Nobodies: Silent Blood حرف برای گفتن دارد و باید دید که آیا این بازی واقعا آن‌طوری که بنظر می‌رسد، دوست داشتنی و جذاب است یا نه!

بهترین جمله‌ای که برای توصیف این بازی می‌توان به کار برد، قتل به سبک شرلوک هلمز است! داستان این بازی از شما قاتلی حرفه‌ای می‌سازد. راستش را بخواهید، در دنیای این بازی شما قهرمان نیستید. در واقع شما برای گروهی از قاتلین حرفه‌ای کار می‌کند که وظیفه کشتن افراد مختلف را برعهده دارند. اما قرار نیست که دستان شما آلوده به خون شود. در واقع شما باید کثیف‌کاری قاتلین مختلف را تمیز کنید. آن‌هم به روش کارآگاه افسانه‌ای، شرلوک هلمز!

گیم‌پلی این بازی موبایلی مجموعه‌ای از المان‌های ساده و دوست داشتنی است. ترکیب یک بازی پازل محور موبایلی با المان‌های رازآلود، بی‌شک بهترین چیز ممکن برای گیمرهاست. شما در دنیای این بازی قادر به تجربه بخش‌های مختلفی خواهید بود. همانطور که از نام بازی Nobodies: Silent Blood پیداست، شما باید تمامی اجساد را به نوعی پنهان کنید که در نهایت دیگر کسی باقی نمانده باشد. Nobodies: Silent Blood یک بازی دوست داشتنی برای افرادیست که به دنبال یک بازی اکشن‌اند.

برای اجرای بازی موبایلی Nobodies: Silent Blood شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

بازی Nobodies: Silent Blood اگرچه خودش را یک تجربه تک نفره معرفی کرده، اما شما برای تجربه کامل این بازی موبایلی نیاز به دسترسی به اینترنت دارید. همچنین یکی از نقاط ضعف این بازی که در این نسخه نسبت به دیگر بازی‌ها به چشم می‌خورد، حضور تبلیغات بیهوده است. البته این تبلیغات به نوعی نیستند که بخواهند در روند بازی تاثیرگذار باشند. منتهی با این‌حال هنوز هم می‌توان انتظارات بالایی از بازی موبایلی Nobodies: Silent Blood داشت.

در نهایت این‌طور می‌توان گفت که بازی موبایلی Nobodies: Silent Blood ترکیبی از چندین سبک مختلف است. دنیای این بازی به شما اجازه می‌دهد تا مهمان یکی از برترین بازی‌های پلتفرم موبایل باشید. همچنین مکانیزم‌ها و پازل‌های این بازی نیز طراحی بسیار خوبی دارند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا این بازی موبایلی از استودیوی Blyts یکی از بهترین‌ها در ژانر بازی‌های پازل – رازآلود پلتفرم موبایل باشد و باید به سراغش رفت.

خوشبختانه در بخش گرافیک و جلوه‌های بصری، ما بازهم شاهد یکی از بهترین بازی‌های موبایلی هستیم. این بازی اگرچه یک بازی مستقل است، اما جلوه‌های بصری آن به زیبایی هرچه تمام‌تر ساخته شده‌اند. موضوعی که درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز صدق می‌کند و اگر به دنبال تجربه یکی از بهترین بازی‌های پازل – رازآلود موبایلی هستید، ابدا نباید بازی Nobodies: Silent Blood از استودیوی Blyts را نادیده بگیرید.

بازی موبایلی Nobodies: Silent Blood یکی از جدیدترین بازی‌های پازل محور پلتفرم موبایل است. این بازی که توسط استودیوی Blyts ساخته شده، داستان جذابی را به تصویر می‌کشد و به شما اجازه می‌دهد تا پرونده‌های قتل را از دید شرلوک هلمز نگاه کنید.

دسته بندی:
پازل

سیستم عامل:
اندروید ، iOS

حجم:
۲۳۰ مگابایت مگابایت

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!