فانی لند‌

بازی موبایلی Destiny: Rising معرفی شد

استودیو بانجی به تازگی از بازی Destiny: Rising رونمایی کرد، نسخه‌ای رایگان برای موبایل از سری شوترعلمی-تخیلی خود که با همکاری ناشر چینی NetEase توسعه یافته است. این عنوان قرار است در نوامبر امسال یک دوره آزمایشی آلفا با دسترسی محدود روی سیستم عامل‌های iOS و Android دریافت کند.

شرکت NetEase ابتدا در سال ۲۰۱۸ همکاری با بانجی را اعلام کرد. سپس گزارش‌هایی در سال ۲۰۲۲ منتشر شد که این دو در حال کار روی پورت دستینی به موبایل هستند. اکنون ثمره این تلاش‌ها به عنوان Destiny: Rising رونمایی شده است، یک ماجراجویی جدید در خط زمانی متفاوت که در دوران پس از Dark Age می‌گذرد.

بانجی می‌گوید:

با کمک Iron Lords افسانه‌ای، بشریت از زنجیره استبداد رها شده و شروع به تجمع در برابر نیروهای بیگانه‌ای کرده است که قصد انقراض آن را دارند. میان هرج و مرج اولیه برای The City نسل جدیدی از Lightbearers که توسط موجودات مرموزی به نام Ghosts احیا شده‌اند، به دنبال بازگرداندن آوازه بشریت و تضمین آینده آن هستند.

این عنوان یک تجربه «جهان مشترک» از پناهگاه Haven تا متروی باستانی یخی Jiangshi و پهنه خشک Red Sea Rift خواهد بود. وجود حالت‌های تک‌نفره، کوآپ و چندنفره رقابتی تایید شده که برخی از آن‌ها برای بازیکنان Destiny آشنا هستند و برخی دیگر «کاملا جدید» هستند. شرکت NetEase تاکنون ترکیبی از PvP و PvE از جمله کمپین‌ها و حملات کوآپ شش نفره را تایید کرده است.

بازی Destiny: Rising همچنین وعده یک «فهرست متنوع» از شخصیت‌های قابل بازی را می‌دهد، چهره‌های آشنا از گذشته سری و مجموعه‌ای از شخصیت‌های جدید و جذاب که همگی دارای توانایی‌ها و داستان‌های منحصر به فرد هستند.

کل بازی را می‌توان به صورت اول شخص یا سوم شخص با استفاده از کنترلر یا صفحه لمسی بازی کرد. باید اشاره کرد بانجی در سال ۲۰۲۲ چندین پتنت مرتبط با کنترل‌های مجازی روی دستگاه‌های لمسی ثبت کرده بود.

هنوز تاریخ انتشار بازی Destiny: Rising اعلام نشده، اما یک تست آلفای محدود قرار است در اول نوامبر (۱۱ آبان) برگزار شود. ثبت‌نام‌ها اکنون در وب‌سایت رسمی آغاز شده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!