فانی لند‌

کراس‌اور شخصیت مستر چیف با Call of Duty در دست توسعه قرار داشت

گزارش‌ها حاکی از آن است که مستر چیف، شخصیت نمادین Halo قرار بود در همکاری بزرگی به بازی Call of Duty بپیوندد.

این همکاری که توسط منابع داخلی فاش شده است، قرار بود در قالب یک باندل ویژه عرضه شود. طبق گفته منبع معتبر TheGhostOfHope در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، این باندل قرار بود مستر چیف را به عنوان یک اپراتور اسکین به Call of Duty اضافه کند. باندل مذکور شامل آیتم‌های متنوعی بود که به‌طور معمول در بسته‌های ظاهری دیده می‌شود؛ از جمله بلوپرینت سلاح مانند Energy Sword، ایموت‌ها و سایر آیتم‌های اختصاصی.

شما می‌توانید در تصویر زیر کانسپت احتمالی شخصیت مسترچیف در بازی کال آو دیوتی را ببینید.

این همکاری قرار بود به عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی فصلی در بازی Modern Warfare 3 عرضه شود و با توجه به محبوبیت هر دو بازی و علاقه‌مندی شدید طرفداران به کراس‌اورهای جذاب، این همکاری می‌توانست یک موفقیت بزرگ برای هر دو عنوان باشد.

هنوز هیچ خبر رسمی از این همکاری اعلام نشد و تنها شایعات و اطلاعاتی از منابع داخلی منتشر شده، به نظر می‌رسد این پروژه در مراحل توسعه بوده است، اما به دلایلی نامشخص این همکاری لغو شد. سایت CharlieIntel هم گزارش داده بود که این همکاری اوایل سال جاری میلادی مورد بحث قرار گرفته، اما دلایل لغو آن همچنان ناشناخته است.

این لغو ناگهانی بسیاری از طرفداران را ناامید کرده، اما همچنان احتمال انجام چنین همکاری‌هایی در آینده وجود دارد. احتمالا مایکروسافت و اکتیویژن به طور کامل با این ایده مخالف نیستند و ممکن است در سال‌های آینده شاهد همکاری‌های بزرگتری بین هیلو و کال آو دیوتی باشیم. همچنین با پروژه‌های جدیدی که در دنیای هیلو در حال توسعه است، احتمال دارد که کراس‌اورهای بیشتری در آینده شکل بگیرد.

طرفداران هر دو بازی بی‌صبرانه منتظرند تا ببیند که این کراس‌اور جذاب بالاخره به واقعیت می‌پیوندد یا خیر. برای مطالعه بیشتر، خبر طرفداران پلی‌استیشن بر این باورند که Halo به پلی‌استیشن می‌آید را در سایت ویجیاتو مطالعه کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!