فانی لند‌

تریلر فصل دوم سریال Silo منتشر شد

تریلر فصل دوم سریال Silo توسط +Apple TV منتشر شد و قرار است به‌زودی شاهد اتفاقات جذاب و شوکه کننده در فصل جدید باشیم.

این سریال علمی-تخیلی بر اساس سه‌گانه رمان‌های هیو هاوی ساخته شده و داستان آخرین انسان‌های بازمانده روی زمین را روایت می‌کند که در یک سازه عظیم زیرزمینی به عمق یک مایل زندگی می‌کنند. این سیلو از آنها در برابر دنیای بیرونی که به شدت سمی و مرگبار است، محافظت می‌کند. اما با این حال، هیچ‌کس نمی‌داند این سیلو چه زمانی و به چه دلیلی ساخته شده است. افرادی که به دنبال کشف این راز می‌روند با خطرات مرگباری مواجه می‌شوند.

فصل دوم سریال در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) منتشر می‌شود و هر جمعه تا ۱۷ ژانویه (۲۸ دی) پخش خواهد شد. داستان این سریال با حضور ربکا فرگوسن در نقش جولیت ادامه پیدا می‌کند. جولیت که یک مهندس است، به دنبال حل معمای قتل یکی از عزیزانش وارد ماجرایی پیچیده می‌شود که او را به رازهای عمیق‌تری می‌رساند. او در طول سریال، متوجه می‌شود که اگر دروغ‌ها او را نکشند، حقیقت ممکن است این کار را انجام دهد.

استیو زان در فصل دوم این سریال به جمع بازیگران پیوسته است و در کنار ربکا فرگوسن، تیم رابینز، کامن، هریت والتر، چینازا اوچه، آوی نش، و سایر بازیگران برجسته از جمله ایان گلن و تانیا مودی به ایفای نقش می‌پردازد.

سریال سیلو توسط استودیو اپل برای پلتفرم اپل تی‌وی پلاس تولید شده است. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال، گراهام یوست، خالق و شورانر سریال، مایکل دینر، نینا جک، ربکا فرگوسن و هیو هاوی، نویسنده کتاب‌های منبع خواهند بود. همچنین استودیوهای AMC نیز در تولید این سریال نقش داشته‌اند.

این سریال با ترکیبی از درام و معماهای پیچیده، به بررسی موضوعاتی چون بقا، حقیقت و پیامدهای پنهان کردن اطلاعات می‌پردازد و با داستان هیجان‌انگیز خود مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. انتظار می‌رود فصل دوم هم مانند فصل قبل با استقبال زیادی مواجه شود.

اگر طرفدار این سریال هستید، خبر فصل سوم و چهارم سریال Silo پشت سر هم فیلم‌برداری می‌شوند را در سایت ویجیاتو بخوانید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!