فانی لند‌

آیپد مینی نسل 7 با تراشه A17 Pro و پشتیبانی از Apple Intelligence رسماً معرفی شد

اپل امروز از نسل جدید iPad mini رونمایی کرد که از تراشه A17 Pro استفاده‌شده در سری آیفون 15 پرو بهره می‌برد. این بدان معناست که آیپد مینی نسل 7 می‌تواند از مجموعه کامل ویژگی‌های Apple Intelligence پشتیبانی کند. این تبلت همچنین از Apple Pencil Pro نیز پشتیبانی می‌کند و با قیمت 499 دلار برای نسخه پایه 128 گیگابایتی عرضه می‌شود.

آیپد مینی نسل 7

آیپد مینی جدید با قیمت 499 دلار با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که درنتیجه با قیمت یکسان، دو برابر فضای ذخیره‌سازی بیشتر نسبت‌به نسل قبلی خود ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند از هم‌اکنون آیپد مینی را سفارش دهند و تحویل آن نیز از 23 اکتبر آغاز می‌شود.

آیپد مینی نسل 7

تراشه A17 Pro موجود در آیپد مینی جدید تا 30 درصد سریع‌تر از A15 Bionic نسل قبلی است و پردازنده گرافیکی جدید نیز تا 25 درصد قدرت بیشتری دارد. تراشه A17 Pro همچنین پورت USB-C را قادر می‌سازد تا با استاندارد USB 3 (10 گیگابیت‌برثانیه) فایل‌ها را جابجا کند. برای اولین بار، آیپد مینی همچنین از Wi-Fi 6E برای اتصال بی‌سیم سریع‌تر پشتیبانی می‌کند.

مشخصات نمایشگر نسل جدید مینی بدون تغییر باقی مانده و کماکان شاهد استفاده از پنل 8.3 اینچی LCD IPS Liquid Retina با وضوح 1488 در 2266 پیکسل و نسبت‌تصویر 3:2 یکسان با رفرش‌ریت 60 هرتز هستیم.

ازنظر طراحی، آیپد مینی تقریباً مشابه مدل قبلی خود است. بااین‌حال، نسل جدید اکنون دارای رنگ‌‌بندی بیشتر ازجمله آبی و بنفش نیز است. این دستگاه همچنین به دوربین 12 مگاپیکسلی تکی در پنل پشتی با Smart HDR 4 مجهز شده است که از مزیت اضافه ISP بهبودیافته به‌لطف تراشه A17 Pro بهره می‌برد.

یکی از تغییرات جدید طراحی، یک ناحیه شارژ مغناطیسی درکنار تبلت برای پشتیبانی از Apple Pencil Pro است. این به آیپد مینی اجازه می‌دهد تا Apple Pencil Pro را به‌صورت بی‌سیم شارژ کند. این تبلت همچنین با Apple Pencil (USB-C) نسل قبلی با وصل کردن کابل به پورت USB-C آن نیز سازگار است.

آیپد مینی نسل 7

آیپد مینی در ابتدا با سیستم‌عامل iOS 18 بدون ویژگی‌های Apple Intelligence عرضه می‌شود. بااین‌حال، به‌محض انتشار به‌عنوان بخشی از آپدیت iOS 18.1، این قابلیت‌ها برای تبلت جدید اپل در دسترس خواهند بود. انتظار می‌رود iOS 18.1 تا پایان ماه اکتبر برای عموم منتشر شود.

همان‌طور که گفته شد، آیپد مینی جدید از هم‌اکنون به‌فروش می‌رسد؛ در پیکربندی‌های WiFi و سلولار که قیمت آن‌ها به‌ترتیب از 499 دلار و 649 دلار برای حافظه 128 گیگابایتی شروع می‌شود. همچنین می‌توانید آیپد مینی را تا 512 گیگابایت پیکربندی کنید.

یک قاب Smart Folio جدید در رنگ‌های خاکستری زغالی، بنفش روشن، جین و مریم گلی نیز با قیمت 59 دلار موجود برای این دستگاه است.

نظر شما درباره آیپد مینی نسل 7 اپل چیست؟

بفرست برای دوستات

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!