فانی لند‌

شرکت Bandai Namco در حال تعدیل نیروی کار است

شرکت Bandai Namco یکی از بزرگ‌ترین ناشران بازی‌های ویدئویی، به تازگی اعلام کرده است که به طور قابل توجهی در حال تعدیل نیروی کار خود است.

این شرکت تاکنون چندین عنوان را هم لغو کرده است. بازی‌هایی محبوبی چون «وان پیس»، «ناروتو» و همچنین یک پروژه قراردادی با نینتندو می‌شود. این تحولات، به دلیل شرایط فعلی بازار و نیاز به ارزیابی مجدد استراتژی‌های تجاری انجام می‌گیرد.

طبق گزارشی از خبرگزاری بلومبرگ، این شرکت برای تعدیل کارکنان به شیوه‌ای سنتی و به‌ویژه ژاپنی روی آورده است. کارکنان به اتاق‌هایی فرستاده می‌شوند که هیچ کار مشخصی برای انجام دادن ندارند. این فشار روانی باعث می‌شود تا برخی از کارمندان به طور داوطلبانه تصمیم به ترک شرکت بگیرند. این شیوه، تحت عنوان «اویداشی بیا» شناخته می‌شود و در برخی از شرکت‌های ژاپنی برای ایزوله کردن کارمندان و ترغیب آن‌ها به ترک داوطلبانه استفاده می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که استودیوی باندای نامکو، ۲۰۰ نفر از کارکنان خود را به این اتاق‌ها منتقل کرده و این اقدام منجر به نزدیک به ۱۰۰ استعفا شده است. اما با این حال، نماینده‌ای از باندای نامکو در گفت‌وگو با بلومبرگ اعلام کرده است که تصمیمات این شرکت برای توقف بازی‌ها بر اساس ارزیابی‌های دقیق و جامع وضعیت بازار اتخاذ می‌شود. او همچنین افزود که برخی از کارکنان ممکن است مدتی را قبل از اختصاص پروژه جدید خود منتظر بمانند، اما این شرکت همچنان به دنبال پروژه‌های جدید است و تعدادی از عناوین در حال توسعه را پیش می‌برد.

علاوه بر این، آخرین بازی منتشر شده توسط باندای نامکو به نام Dragon Ball: Sparking Zero موفق به کسب فروش قوی اولیه شده است. این بازی که توسط استودیوی Spike Chunsoft توسعه یافته، در عرض ۲۴ ساعت پس از عرضه موفق به فروش بیش از ۳ میلیون واحد در سطح جهانی شده است. این آمار نشان‌دهنده پتانسیل بالای باندای نامکو در دنیای بازی‌های ویدئویی، علی‌رغم چالش‌های موجود است.

با توجه به شرایط فعلی، باید دید Bandai Namco چگونه می‌تواند از این بحران عبور کند و به رشد و توسعه بازی‌های جدید بپردازد.

طرفداران این شرکت می‌توانند، خبر اهدای مجسمه ۳ متری Elden Ring به هر کسی که بتواند بهترین تریلر را بسازد، در وبسایت ویجیاتو بخوانند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!