فانی لند‌

تاریخ شروع فصل سوم سریال Invincible اعلام شد

تاریخ شروع فصل سوم سریال Invincible به طور رسمی اعلام شد. آمازون پرایم ویدئو اعلام کرد که این سریال انیمیشنی در ۶ فوریه ۲۰۲۵ (۱۸ بهمن) بازخواهد گشت. سه قسمت اول فصل سوم در این تاریخ منتشر می‌شود و قسمت‌های جدید هر پنجشنبه تا ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

آمازون همچنین تیزری برای فصل جدید منتشر کرده که در آن مارک (با صداپیشگی استیون ین) در Burger Mart توسط سیسیل (با صداپیشگی والتون گاگینز) درباره عدم آمادگی‌اش برای حملات آینده Viltrumite مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

او همچنین به شوخی به وقفه چهار ماهه سریال در اواسط فصل دوم اشاره کرد. سیسیل گفت: «نذار درباره در مورد وقفه چهار ماهه در وسط کار بگم. مسلما همه این وقفه را دوست داشتیم». تیزر کامل را می‌توانید در یوتیوب ببینید.

سریال Invincible بر اساس سری کامیک‌بوکی‌هایی به همین نام توسط رابرت کرکمن ساخته شده است. طبق خلاصه رسمی، داستان مارک گریسون ۱۷ ساله را دنبال می‌کند که قدرت‌های فوق‌العاده پدرش را به ارث می‌برد و تلاش می‌کند تا بزرگترین مدافع زمین شود، اما متوجه می‌شود که این کار چالش‌برانگیزتر از آن چیزی است که تصور می‌کرد.

این سریال پس از پایان فصل دوم برای فصل چهارم تمدید شد. کرکمن، روگن، دیوید آلپرت، کاترین ویندر، سایمون راکیوپا، مارگارت ام. دین و ایوان گلدبرگ به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی خدمت می‌کنند. سریال Invincible به طور مشترک توسط دو استودیو Skybound Entertainment و Amazon MGM Studios تولید می‌شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!