فانی لند‌

سازندگان هیتمن با توسعه‌دهندگان سابق GTA همکاری می‌کنند

استودیو IO Interactive با تیم Build a Rocket Boy، که توسط Leslie Benzies تهیه‌کننده سابق GTA تأسیس شده بود، همکاری خواهد کرد تا بازی MindsEye را منتشر کند.

استودیو IO Interactive که بیشتر برای سری Hitman شناخته شده و در حال حاضر روی یک بازی جیمز باند کار می‌کند، توزیع و بازاریابی عنوان MindsEye را بر عهده خواهد داشت. به گفته Hakan Abrak از تیم IO Interactive بازی Mindseye روند توسعه خود را طی کرده و این استودیو در حال حاضر روی برنامه‌هایی برای اعلام تاریخ انتشار کار می‌کند.

ابراک می‌گوید:

«عاشق [بازی MindsEye] شدن آسان بود، زیرا بخش‌های زیادی از آن وجود داشت و ما آن‌ها را بازی می‌کردیم. البته آنها هنوز در حال صیقل دادن و ساختن بخش‌های مختلف هستند، اما این یک بازی عالی خواهد بود.

عنوان MindsEye برای اولین بار در فوریه ۲۰۲۳ به عنوان یک اثر مفهومی برای بازی Everywhere، یک بازی MMO در Unreal Engine 5 توسعه یافته بود و در ادامه به یک بازی مستقل تبدیل شد. در توضیحات این بازی اینگونه آمده است:

بازی MindsEye یک عنوان اکشن-ماجراجویی داستان محور است که در یک آمریکایی تخیلی در آینده نزدیک جریان دارد. در این بازی شما لحظات سینمایی جذاب، رانندگی با سرعت بالا و کلی انفجار کارگردانی شده توسط Leslie Benzies را در نقش Jacob Diaz، یک سرباز سابق با ایمپلنت عصبی مرموز تجربه خواهید کرد که حافظه‌اش را از دست داده است.

در حالی که بازی MindsEye هنوز تاریخ انتشار دریافت نکرده است، به نظر می رسد که به زودی اطلاعات زیادی از این بازی منتشر خواهد شد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!