فانی لند‌

بنچمارک گلکسی A36 سامسونگ لو رفت: تراشه Snapdragon 6 Gen 3 ؟!

سری ۳ خانواده گلکسی A چند سالی هست که مورد توجه سامسونگ قرار دارد و جز مهره‌های کلیدی آن محسوب می‌شود. سال گذشته و با گلکسی A35 شاهد ارتقا مناسبی بودیم که خیلی از کاربران سامسونگی نظرشان به سوی این محصول جذب شد. شاید دوست داشته باشید که بدانید جانشین آن یعنی Galaxy A36 چه مشخصاتی خواهد داشت؟ به تازگی بنچمارک گلکسی A36 سامسونگ لو رفته و اطلاعات ناچندان واضحی را ارائه می‌کند.

بنچمارک گلکسی A36 سامسونگ

گلکسی A36 سامسونگ با شماره مدل SM-A366B در بنچمارک GeekBench رصد شده است. نتایج این بنچمارک خیلی دلگرم کننده نیست. با این حال باید در نظر داشت که این‌ها نتایج اولیه هستند و شاید در نسخه نهایی بهبودهایی صورت بگیرد.

بنچمارک منتسب به گلکسی A36

اطلاعات قابل برداشت از این نتایج بنچمارک احتمالی Galaxy A36 به این قرار است که شاید مدل پایه آن با ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه شود. حداقل دستگاهی که در این بنچمارک حاضر بوده با این میزان رم تست شده است.

سیستم عامل اندروید ۱۵ به صورت پیش فرض روی این گوشی اقتصادی سامسونگ قرار خواهد داشت. اگر کره‌ای‌ها با همان فرمان جدید گلکسی A16 به مسیر ادامه دهند، گلکسی A36 هم باید ۶ سال آپدیت اساسی اندروید دریافت کند اما هنوز چیزی قطعی نیست.

اسم رمز مادربرد دستگاه مورد تست Parrot است. این احتمالا به یک تراشه از سری ۶ کوالکام اشاره دارد. بعضی صاحب‌نظران آن را اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و برخی آن را اسنپدراگون ۶ نسل ۳ می‌دانند.

با توجه به این‌که هسته‌ها با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز برای کلاستر بهینه و ۲.۴ گیگاهرتز برای کلاستر قوی در این بنچمارک رصد شده‌اند، احتمال استفاده از Snapdragon 6 Gen 3 بیشتر است.

تراشه اسنپدراگون 6 نسل 3 کوالکام رسماً معرفی شد: نسخه آندرکلاک Snapdragon 7s Gen 2

این تراشه می‌تواند انتخاب دلگرم‌کننده‌ای نسبت به تراشه‌های اگزینوس سامسونگ برای سری ۳ خانواده گلکسی A باشد. با این حال هنوز باید منتظر اطلاعات رسمی ماند.

گلکسی A36 سامسونگ جایی در نیمه دوم زمستان ۱۴۰۳ باید رونمایی شود. بنابراین هنوز فاصله قابل توجهی را تا رونمایی آن داریم.

نظر شما درباره Galaxy A36 احتمالی سامسونگ چیست؟

 

بفرست برای دوستات

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!