استودیو IO Interactive به سه گانه بودن بازی جیمز باند امید دارد
سال 2020 بود که استودیو IO Interactive، یک پروژه جدید را در جهان جیمز باند و مامور 007 معرفی کرد. در آن زمان تایید شد که این بازی یک داستان «کاملاً اصلی» از مجموعه باند خواهد بود، اما اطلاعات زیادی از آن روز در دسترس قرار نگرفته است.
مدیر عامل استودیو سازنده هیتمن یعنی Hakan Abrak طی مصاحبه اخیر خود اینطور بیان کرده است:
این عنوان یک فیلم نیست که به بازی تبدیل شده باشد. بازی ما آغازی بر یک داستان جدید است و امیدوارم در آینده به یک سه گانه بزرگ تبدیل شود.
او ادامه داد:
اگرچه این بازی یک «باند» جدید است، اما به اندازه آثار قبلی مهم و هیجانانگیز خواهد بود. این پیوندی است که ما از ابتدا برای گیمرها ساخته ایم. این عنوان بسیار هیجان انگیز است…
آبراک گفت که استودیو IO کمبود بازیهای جیمز باند را در سالهای اخیر به عنوان یک نقطه قوت میداند، زیرا این نام تجاری بیش از حد در معرض دید قرار نگرفته است. آبراک با اشاره به احترام زیادی که بازیکنان برای بازی کلاسیک Rare’s GoldenEye در سال 1997 قائل هستند، گفت که این استودیو امیدوار است با بازی خود به همان اندازه تاثیرگذار واقع شود.
ابراک همچنین گفت که بازیکنان نباید برای شنیدن اطلاعات بیشتر در مورد بازی خیلی منتظر بمانند. او بیان کرد:
روند تولید به طرز شگفتانگیزی خوب پیش میرود و به زودی بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. میدانم که اولین معرفی ما صرفا شامل یک تیزر کوچک بود، اما اتافاقات جالب زیادی در راه است. ما بسیار هیجانزده هستیم و وقتی برای آن آماده شدیم، باز خواهیم شد.
دیروز بود که مشخص شد استودیو IO Interactive با توسعهدهندگان سابق GTA روی پروژه MindsEye همکاری میکند.