فانی لند‌

طراحی دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ شاید به این صورت باشد

سری پرچمدار ۲۰۲۵ سامسونگ در سری Galaxy S25 رونمایی خواهند شد. احتمالا این برند کره‌ای برنامه جزئی برای تغییر طراحی این سری محصولات خود داشته باشد. درباره تغییر طراحی مدل پریمیوم آن که با پسوند Ultra عرضه می‌شود، شایعاتی وجود داشت. به تازگی یک علاقه‌مند به این زمینه، رندری غیررسمی از شایعه منتتشر شده تولید کرده است. بر این اساس می‌توان گفت که طراحی دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ شاید به این صورت باشد.

طراحی دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ

پیش‌تر عنوان شده بود که طراحی دوربین Galaxy S25 Ultra سامسونگ مشابه گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود. این یعنی دور فریم بیرونی هر دوربینی که روی قاب پشتی وجود دارد، چند دایره هم‌مرکز خواهیم دید.

به تازگی رندری غیررسمی از گلکسی S25 Ultra منتشر شده که این موضوع را در کنار گوشه‌های گردتر آن به نمایش می‌گذارد.

منبع انتشار این رندر شاید معتبرترین منبع موجود در کارخانه شایعات (!) نباشد اما براساس شنیده‌های قبلی عمل کرده است. مجموعه دوربین چهارگانه گلکسی S25 Ultra سامسونگ روی گوشه بالا سمت چپ قرار دارند.

از دور احتمالا همان ظاهر کلی که از گلکسی اس ۲۲ اولترا به آن عادت کرده‌ایم را تداعی می‌کند اما وقتی نزدیک شوید، تفاوت مشخص است. دایره‌های مشکی هم‌مرکز دور هر برجستگی دوربین قرار دارند تا تاکید بیشتری روی این بخش وجود داشته باشد.

فریم فلزی Galaxy S25 Ultra سامسونگ در این رندر براق تصور شده است. این با چیزی که در طراحی Galaxy S24 Ultra با فریم تیتانیومی مات دیده بودیم، متفاوت به نظر می‌رسد. مشخص نیست که این تغییر در محصول نهایی دیده شود یا خیر.

گوشه‌های گرد این فریم می‌تواند به خوش‌دست‌تر شدن آن کمک کند. چند نسل اخیر پرچمدارهای سری Ultra سامسونگ با گوشه‌های تیز همراه بودند که حقیقتا حس خوشایندی برای در دست گرفتن نداشت.

طراحی دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ مشابه گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این رندر غیررسمی چقدر به طراحی نهایی محصول نزدیک است؟

بفرست برای دوستات

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!