فانی لند‌

استودیو Don’t Nod برای تعدیل نیرو برنامه‌ریزی کرده است

تعدیل نیرو در صنعت ویدئو گیم تمامی ندارد و حالا استودیو Don’t Nod از برنامه‌های خود برای کاهش تعداد کارمندان خبر داده است.

استودیو Don’t Nod، سازنده عناوین محبوبی همچون Life is Strange و بازی مورد انتظار Lost Records: Bloom & Rage، اعلام کرده که به دلیل کاهش درآمد و چالش‌های رقابتی، در حال برای یک پروژه بازسازی هستند که احتمالا منجر به کاهش تعداد کارکنان می‌شود. این بازسازی ممکن است شغل ۶۹ نفر در فرانسه را تحت تاثیر قرار دهد.

استودیو در بیانیه‌ای گفت که با توجه به نتایج نامطلوب، اکنون مجبور به بررسی پروژه‌ای برای حفظ رقابت‌پذیری خود در یک اکوسیستم فزاینده پیچیده و رقابتی است. با این حال، تاکید شده که روند توسعه Lost Records: Bloom & Rage و دو بازی‌ دیگر ادامه خواهد داشت. 

Don’t Nod همچنین خبر از کاهش ۱۱ درصدی درآمد خود در شش ماهه اول سال ۲۰۲۴ و ضرر ۲۴ میلیون یورویی (۲۶.۱ میلیون دلار) به دلیل عملکرد ضعیف بازی‌های Jusant و Banishers: Ghosts of New Eden داد. این استودیو همچنین ساخت پروژه‌های P12 و P13 را به طور موقت متوقف کرده تا منابع خود را به سمت پروژه‌های امیدوارکننده‌تر سوق دهد.

استودیو دونت ناد چندی پیش به فروش ضعیف Jusant و Banishers اشاره و اعلام کرده بود که به همین خاطر رویکرد خود را برای توسعه بازی‌های در آینده تغییر می‌دهد و به دنبال جذب طیف وسیع‌تری از بازیکنان خواهد بود.

در مورد بازی Lost Records: Bloom & Rage هم باید اعلام کنیم که به دو بخش شده است که قسمت اول در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۵ (۲۹ بهمن ۱۴۰۳) و قسمت دوم یک ماه بعد منتشر خواهد شد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!