فانی لند‌

Black Ops 6 در کشور کویت عرضه نخواهد شد

بازی Call of Duty: Black Ops 6 قرار است در کمتر از یک هفته دیگر منتشر شود، اما کشور در کویت عرضه نخواهد شد.

اکتیویژن در بیانیه‌ای که با Eurogamer به اشتراک گذاشته شد، اعلام کرد که نسخه امسال کال آو دیوتی برای انتشار در این کشور تایید نشده است. شرکت Activision گفت:

این عنوان برای انتشار در منطقه در دسترس نخواهد بود. در نتیجه، تمامی پیش‌خریدها در کویت لغو شدند و به مبدا خرید بازپرداخت خواهند شد. امیدواریم که مقامات محلی تجدید نظر کنند و به بازیکنان در کویت اجازه دهند تا از این تجربه جدید در سری Black Ops لذت ببرند.

اکتیویژن جزئیات بیشتری در مورد دلیل عدم تایید Black Ops 6 برای فروش در کویت ارائه نداد، اما می‌توان فرض کرد که تم‌های جنگ خلیج فارس عامل کلیدی در این تصمیم هستند. عراق در اوایل دهه ۹۰ میلادی به کویت حمله کرد که منجر به شروع جنگ خلیج فارس شد.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 قرار است در اواخر ماه میلادی ۲۵ اکتبر (۴ آبان) منتشر شود. زمانی که منتشر شود، همچنین از طریق سرویس گیم پس در سطوح عضویت Ultimate و PC Game Pass در دسترس خواهد بود.

این یک نقطه عطف مهم برای مایکروسافت خواهد بود که سازنده Call of Duty، اکتیویژن را در مهر ماه سال گذشته پس از تقریبا دو سال معاملات و مذاکرات قانونی خریداری کرد.

روز گذشته، مایکروسافت کنترلرهای قابل شخصی‌سازی Black Ops 6 و یک کاور متناسب برای کنسول‌های Xbox Series X را معرفی کرد.

اکتیویژن اخیرا گزارشی درباره تلاش‌های خود برای مقابله با رفتارهای سمی در بازی Call of Duty ارائه کرد و اصرار دارد که پیش از عرضه بلک آپس ۶ تاثیرات زیادی داشته‌اند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!