فانی لند‌

نسخه دسترسی زودهنگام Subnautica 2 به ایکس باکس می‌آید

دنباله بازی بقا و تحسین شده Unknown Worlds Entertainment در روز اول برای Game Pass منتشر خواهد شد.

استودیو Unknown Worlds Entertainment’s سازنده بازی Subnautica 2 پس از تایید ساخت و انتشار تصاویری از این عنوان، اعلام کرد که بازی مذکور برای Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد و نکته جالب، حضور نسخه دسترسی اولیه این بازی روی ایکس باکس است.

بازی Subnautica 2 شامل محیط‌ها و موجودات جدیدی برای گشت و گذار خواهد بود. همانطور که قبلاً هم اعلام شده بود، پشتیبانی از بخش Co-op وجود خواهد داشت، اما بازیکنان به استفاده از آن مجبور نیستند. توسعه‌دهندگان سابناتیکا 2 اعلام کردند که تجربه این بازی به صورت انفرادی نیز لذت‌بخش‌ خواهد بود و این دسته ازبازیکنان نیز‌ می‌توانند ماجراجویی متفاوتی برای خود رقم بزنند.

بازی Subnautica 2 از روز اول روی سرویس Game Pass حضور خواهد داشت. اگرچه ناشر این عنوان یعنی استودیو Krafton به عنوان یک محصول سرویس محور به این بازی نگاه می‌کند، اما تایید شده که خبری از بتل‌ پس یا موارد این چنینی داخل بازی نخواهد بود.

تایید شده که این بازی با موتور آنریل انجین 5 در دست ساخت است و جزئیات بیشتری در مورد ابزارها، وسایل نقلیه، ساختمان‌های پایه و موجودات سابناتیکا 2 به هنگام نزدیک شدن به تاریخ انتشار در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!