فانی لند‌

اطلاعات جدیدی از بازی Marvel’s Wolverine به زودی منتشر خواهد شد

ممکن است قبل از پایان سال میلادی جاری نگاهی تازه به بازی Marvel’s Wolverine از استودیوی Insomniac داشته باشیم.

طبق ادعای یک منبع داخلی معروف به نام Kurakasis سونی و اینسامنیاک خود را آماده می‌کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد بازی ولوریون به نمایش بگذارند. او گفت:

اینطور که از تحقیقات کوچکم فهمیدم، سونی در حال آماده‌سازی برای نمایش چیزهای جدیدی از Marvel’s Wolverine است. برای من سخت است که تعیین کنم چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد، اما حدس می‌زنم در سال میلادی جاری باشد، یا در TGA یا در یک رویداد فوق مخفی و اعلام نشده.

هنوز هیچ تاییدیه‌ای از سوی پلی استیشن یا Insomniac مبنی بر اینکه نگاهی جدید به Wolverine در راه است، وجود ندارد. بنابراین با وجود اینکه منبع در گذشته به طور دقیق عمل می‌کرد، لطفا تا زمانی که چیزی اعلام نشده یا صحت آن تایید نشده است این اطلاعات را شایعه در نظر بگیرید.

اینسامنیاک و سونی مدتی است که به طور رسمی در مورد Wolverine سکوت کرده‌اند. آخرین خبری که بازیکنان در مورد بازی دریافت کردند از طریق لیک عظیمی بود که در اواخر ۲۰۲۳ و اوایل ۲۰۲۴ اتفاق افتاد. آن زمان نگاهی اولیه به مکانیک‌های گیم‌پلی در فضای آنلاین منتشر شد.

هیچ خبری در مورد تاریخ انتشار بازی هم وجود ندارد. آخرین شایعه از سال ۲۰۲۳ ادعا می‌کرد که Wolverine تا سال ۲۰۲۵ در بهترین حالت منتشر نخواهد شد. همچنین گزارش شده است که این بازی نسبت به بازی‌های گذشته Insomniac دارای لحن تاریک‌تر و خشونت‌آمیزتری خواهد بود.

دنیل ریچمن پیش از این ادعا کرده بود که Marvel’s Wolverine بازیکنان را به Madripoor خواهد برد، شهری خیالی در جنوب شرقی آسیا در دنیای مارول که به عنوان پناهگاه دزدان دریایی و جنایتکاران توصیف شده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!