فانی لند‌

سریع‌ترین بازیکنان FC 25 | چه کسی بیشترین سرعت را در فیفا ۲۵ دارد؟

سرعت در FC 25 همه چیز نیست، اما جزو فاکتورهای کلیدی خرید هر بازیکنی محسوب می‌شود. با وجود تفاوت ترکیب‌های مختلف در اف سی 25، اکثر بازیکنان شوت، دریبل و سرعت را مهم‌ترین فاکتورهای خرید بازیکن جدید می‌دانند، علی‌الخصوص اگر آن‌ها مدافع نباشند. داشتن سرعت بالا باعث انتقال سریع توپ توسط بازیکنان می‌شود و البته مهم است در کنار آن فیزیک و دریبل افراد هم برای پیروزی داخل مبارزات تن به تن بالا باشد. در این متن از ویجیاتو قصد داریم تا سریع‌ترین بازیکنان فیفا ۲۵ را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

سریع‌ترین بازیکن های FC 25


موتب الحربی

سرعت: ۹۳

اورآل: ۶۸

پست: دفاع چپ

ملیت: عربستان سعودی

باشگاه: الهلال

موتب الحربی که این فصل از الشباب به الهلال منتقل شده، سریع‌ترین بازیکن لیگ عربستان و جزو پرسرعت‌ترین دفاع چپ‌های اف سی ۲۵ است و در پست دفاع چپ به کار گرفته می‌شود. برای کسانی که اول کار نیاز به سرعت بالا دارند، الحربی گزینه ارزان و در دسترسی محسوب می‌شود. با توجه به بقیه آمار و داده‌های این بازیکن مشخصا نباید توقع خیلی بالایی از او داشت. جدای از سرعت ۹۳، اکثر آمارهای الحربی زیر ۷۰ و حتی ۶۰ هستند و اصلا برای ساخت دفاع مستحکم گزینه مناسبی نیست.

اینیاکی ویلیامز

سرعت: ۹۴

اورآل: ۸۲

پست: هافبک راست

ملیت: غنا

باشگاه: اتلتیک بیلبائو

با وجود علاقه‌ باشگاه‌های مختلف طی سالیان اخیر به اینیاکی ویلیامز، او همچنان با وفاداری برای بیلبائو توپ می‌زند و جزو پرسرعت‌ترین بازیکنان لالیگا چه در جهان واقعی چه در FC 25 است. به عنوان هافبک کناری، ویلیامز با سرعت بالای خود می‌تواند موتور قدرتمندی برای شروع حمله‌های تیم باشد. بعد از سرعت بالا، اینیاکی فیزیک خوبی هم دارد که در نبردهای تن به تن با مدافعان کمک حال او خواهد شد. قدرت فیزیکی ویلیامز برتری خوبی نسبت به بازیکنانی نظیر وینیسیوس و کریم آدیامی حین برخورد با بیش از یک مدافع می‌دهد.

کوین اسکید

سرعت: ۹۴

اورآل: ۷۲

پست: وینگر چپ

ملیت: آلمان

باشگاه: برنتفورد

کوین اسکید دارای اورآلی کمی بهتر از الحربی در FC 25 است، ولی مانند او چیزی جز سرعت فوق‌العاده در چنته ندارد. از لحاظ فیزیکی اسکید اوضاع خوبی ندارد اما قدرت دریبل نسبتا قابل قبولی ارائه می‌دهد. دریبل بالای او باعث می‌شود تا حین بهره بردن از سرعت، بتواند مدافعان را با تکنیک‌های مختلف جا بگذارد. چون اسکید بازیکن برنتفورد است، گزینه ارزان و نسبتا قابل دوامی برای ارتقای Chemistry ترکیب بر اساس پریمیرلیگ انگلستان محسوب می‌شود. در طولانی مدت اما قطعا شما با وینگری به مراتب بهتر از اسکید روبرو خواهید شد که شاید سرعت او را نداشته باشد، ولی بین آمار و تکنیک‌هایش تعادل برقرار است.

ترینیتی رادمن

سرعت: ۹۴

اورآل: ۸۴

پست: هافبک راست

ملیت: ایالات متحده

باشگاه: زنان واشنگتن اسپیریت

ترینیتی رادمن یکی از بهترین هافبک راست‌های فیفا ۲۵ است که با تعادل عالی بین آمار و داده‌هایش، گزینه‌ای ایده‌آل برای ساخت ترکیب پرستاره بودجه‌ای به حساب می‌آید. سرعت ۹۴ همراه با دریبل و فیزیک ۸۳ باعث می‌شود رادمن توانایی بالایی در حرکت‌های طولانی و سریع و برش به داخل محوطه داشته باشد. تنها ایراد ترینیتی ملیت او است که نمی‌گذارد به خوبی در ترکیب بر اساس بازیکنان اروپایی جا بگیرد. او اهل ایالات متحده است و در لیگ ملی زنان آمریکا بازی می‌کند، پس هیچ جوره داخل ترکیب اروپایی شامل Chemistry Point نمی‌شود.

رزموند کواسی

سرعت: ۹۴

اورآل: ۸۰

پست: هافبک راست

ملیت: ساحل عاج

باشگاه: زنان واشنگتن اسپیریت

تیم زنان واشنگتن اسپیریت با داشتن کواسی و رادمن خط هافبک فوق‌العاده پرسرعتی در FC 25 دارد. پست و سرعت مشابه با رادمن، کواسی را گزینه جذاب دیگری برای ترکیب‌های بودجه‌ای می‌کند. اورآل او از رادمن پایین‌تر است و فیزیک شدیدا کمترش تفاوت بزرگی در نبردهای تن به تن رقم می‌زند. از لحاظ توانایی قطعا رادمن گزینه مناسب‌تری‌ست، اما کواسی در ترکیب اروپایی بازیکن بهتری به حساب می‌آید. او اهل ساحل عاج است و چون بازیکنان زیادی از این منطقه در لیگ‌های اروپایی هستند داخل چنین ترکیب‌هایی هم بهتر عمل می‌کنند.

نستروی ایرانکودا     

سرعت: ۹۴

اورآل: ۶۸

پست: هافبک راست

ملیت: استرالیا

باشگاه: بایرن مونیخ

با وجود این که ایرانکودا بازیکن بایرن مونیخ است، کمتر کسی او را می‌شناسد. نستروی هنوز بازیکن بسیار جوانی‌ست که بخواهد جایگاه ثابتی در ترکیب بایرن داشته باشد. تابستان امسال بود که نستروی وارد تیم دوم بایرن شد و همچنین برای ترکیب اصلی هم می‌شود روی حضورش کمی حساب باز کرد. ایرانکودا سرعت بی‌نظیری همراه با فیزیک قابل قبول دارد که طی سالیان بهتر هم خواهد شد، اما بقیه آمار و داده‌هایش جالب نیستند. نستروی می‌تواند گزینه خوبی برای ترکیب‌های اولیه در بازی FC 25 باشد، ولی طی زمان قطعا شما هافبک راست‌های بهتری از بوندسلیگا پیدا خواهید کرد.

رافائل لیائو

سرعت: ۹۴

اورآل: ۸۶

پست: وینگر چپ

ملیت: پرتغال

باشگاه: آث میلان

ستاره درخشان میلانی یعنی رافائل لیائو باز هم بین سریع‌ترین بازیکنان فیفا قرار گرفت. رافائل وینگری فوق‌العاده بااستعداد است که جزو بهترین ستاره‌های حال حاضر اروپا هم به شمار می‌رود. برای هر ترکیبی بر اساس سری‌آ، لیائو انتخابی رویایی‌ست. او نه‌تنها سرعت، بلکه دریبل بسیار خوبی هم دارد که در گوشه‌های زمین کمک حالش خواهد بود. فیزیک قابل قبول لیائو هم توانایی برش به داخل محوطه جریمه و زدن شوت‌های ریسکی را به او می‌دهد.

تابیتا چاوینگا

سرعت: ۹۴

اورآل: ۸۴

پست: مهاجم نوک

ملیت: جمهوری مالاوی

باشگاه: المپیک لیون

دریافت کیلیان امباپه در پک آلتیمیت تیم رویای هر بازیکنی‌ست، اما تقریبا برای همه‌ی پلیرها شانس رخ دادن این اتفاق وجود دارد. این جا مهاجم نوکی مانند تابیتا چاوینگا نگاه‌ها را به سمت خودش می‌برد. درست است که از لحاظ تکنیک او حتی نزدیک امباپه هم نیست، ولی میان مهاجم‌های نوک سریع‌ترین گزینه بعد ستاره فرانسوی‌ست. چاوینگا توانایی‌های معرکه‌ای در دریبل زدن دارد که برای یک مهاجم نوک واقعا کمیاب است. فیزیک بالای او هم اجازه می‌دهد تا برای همه سناریوهای حمله گزینه‌ای جذاب باشد، از سانترهای بلند و کوتاه گرفته تا پاس‌های عمقی.

یانکوبا مینته

سرعت: ۹۵

اورآل: ۷۴

پست: هافبک راست

ملیت: گامبیا

باشگاه: برایتون

بازی کردن در پریمیرلیگ انگلستان و داشتن سرعت ۹۵ ارزش بالایی به مینته می‌دهد، ولی عدم وجود آمار و داده‌های مناسب دیگر کار را خراب می‌کند. مینته گزینه ابتدایی مناسب و ارزان قیمتی برای آلتیمیت تیم است، ولی طی زمان با پیشرفت شما جای او توسط بازیکنان طلایی گرفته می‌شود. اما در نظر داشته باشید که با داشتن مینته بدون خرج بالا می‌توانید سطح Chemistry ترکیب پریمیرلیگی خود را بالا ببرید. متاسفانه اما پیشرفت تیم شما جلوی شروع کردن او در ترکیب اصلی را می‌گیرد، از این رو گزینه خوبی برای تعویض خواهد شد.

تئو هرناندز

سرعت: ۹۵

اورآل: ۸۷

پست: دفاع چپ

ملیت: فرانسه

باشگاه: آث میلان

تئو هرناندز یک بازیکن سرعتی دیگر از میلان است. طی سالیان اخیر تئو جزو مهره‌های حیاتی تیم ایتالیایی بوده و عملکرد فوق‌العاده درخشانش باعث حضور او بین برترین مدافعان آلتیمیت تیم هم شده. هرناندز جزو معدود بازیکنانی‌ست که در هر نقطه‌ای از زمین می‌تواند مفید باشد و عملکردی عالی در حمله و دفاع ارائه دهد. کمتر کسی سرعت تئو را دارد و در سناریوهای حمله و دفاع همیشه کلیدی ظاهر می‌شود. هر کسی که ترکیبی قدرتمند بر اساس سری‌آ می‌خواهد بچیند، داشتن تئو برایش حیاتی و الزامی‌ست.

موسی دیابی

سرعت: ۹۵

اورآل: ۸۳

پست: هافبک راست

ملیت: فرانسه

باشگاه: الاتحاد

انتقال به الاتحاد ارزش دیابی را داخل بازار طی زمان کاهش می‌دهد و او دیگر مناسب ترکیب اروپایی نیست، هر چند ملیت فرانسوی او می‌تواند مفید واقع شود. دیابی یک هافبک راست عالی با سرعت بسیار بالا و تکنیک و دریبل بی‌نظیر است، ولی متاسفانه وضعیت فیزیکی اصلا مناسبی ندارد. همچنین از لحاظ دفاعی اصلا نمی‌شود ذره‌ای به دیابی اتکا کرد، هر چند این مورد بستگی به سبک بازی شما هم دارد. خبر خوب این است که با اعمال چند Evolution روی دیابی نقاط ضعفش را می‌توانید پوشش بدهید. در نتیجه حتما این بازیکن فرانسوی را مدنظر داشته باشید.

وینیسیوس جونیور

سرعت: ۹۵

اورآل: ۹۰

پست: وینگر چپ

ملیت: برزیل

باشگاه: رئال مادرید

وینیسیوس جونیور بهترین وینگر فیفا ۲۵ و البته برترین بازیکن رئال مادرید بعد از کیلیان امباپه محسوب می‌شود. از لحاظ تکنیکی او فوق‌العاده است و با اضافه کردن سرعت ۹۵، عملا توقف وینیسیوس کار هر مدافعی نیست. بحث فیزیکی او شاید خوب نباشد، اما قدرت و تسلط بالای مانور دادنش با توپ حدس حرکت بعدی‌اش را برای هر مدافعی بسیار دشوار می‌کند. همچنین اگر می‌خواهید با وینیسیوس مشغول زدن تکنیک‌های ناب و جذاب شوید، پیشنهاد می‌شود متن تمام ترفندهای FC ۲۵ | دریبل‌ها و تکنیک‌ها را مطالعه کنید.

آلفونسو دیویس

سرعت: ۹۵

اورآل: ۸۲

پست: دفاع چپ

ملیت: کانادا

باشگاه: بایرن مونیخ

اگر شما می‌ترسید که حریف‌تان حین ضدحمله وینگرهای سریع داشته باشد، آلفونسو دیویس گزینه‌ای عالی‌ست که بهترین عملکرد را داخل ترکیب‌های بوندسلیگایی ارائه می‌دهد. به علت کمبود بازیکنان کانادایی در لیگ‌های مطرح اروپا، ملیت دیویس برای ارتقای Chemistry او کمکی نمی‌کند، موردی که باعث محدودیت استفاده کردنش توسط بازیکنان شده است. البته باید در نظر داشت او برای هر تیم بوندسلیگایی‌ یک گزینه قابل دوام است که قیمت خوبی هم داخل بازار دارد. شاید دیویس به اندازه تئو هرناندز کامل نباشد، ولی برای این پست از لحاظ سرعت گزینه فوق‌العاده خوبی محسوب می‌شود.

کریم آدیامی

سرعت: ۹۶

اورآل: ۷۹

پست: هافبک چپ

ملیت: آلمان

باشگاه: بروسیا دورتموند

آدیامی هنوز جوان است و آینده‌ای روشن پیش رو دارد. استعداد آلمانی بروسیا دورتموند در صورت مراقبت از توانایی‌هایش پیشرفت قابل توجهی داخل آمار و داده‌هایش می‌تواند بکند. در حالت عادی هم می‌شود روی او به خصوص داخل ترکیب بوندسلیگایی حساب باز کرد. کریم آدیامی فیزیک چندان مناسبی ندارد، ولی در انتقال توپ به یک سوم دفاعی حریف با سرعت بالایش فوق‌العاده است. هر بازیکنی که روی ضدحمله‌ها حساب باز می‌کند، باید آدیامی را در لیست خریدش قرار بدهد. همچنین قرار دادن او کنار یک مهاجم نوک پرسرعت می‌تواند زوج خطرناکی برای هر خط دفاعی باشد.

کیلیان امباپه

سرعت: ۹۷

اورآل: ۹۱

پست: مهاجم نوک

ملیت: فرانسه

باشگاه: رئال مادرید

بهترین بازیکن FC 25 سریع‌ترین فرد داخل بازی هم محسوب می‌شود. کیلیان امباپه بیشترین اورآل را دارد و تنها بازیکنی‌ست که سرعت ۹۷ برایش تعریف شده است. شوت و دریبل او هم ۹۰ به بالاست و بدون شک بزرگ‌ترین تهدید هر خط دفاعی محسوب می‌شود. امباپه قطعا بازیکن ارزانی نیست، ولی فقط کافیست که درون ترکیب قرار بگیرد تا ارزش‌های خود را نشان دهد. گزینه‌های زیادی در پست‌های وینگر چپ و راست از لالیگا، رئال مادرید و فرانسه هستند که می‌توانند همراه مناسبی برای امباپه باشند، پس نیازی به نگرانی در این مورد ندارید.

بیشتر بخوانید:

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!