فانی لند‌

دانلود بازی موبایلی Foundation: Galactic Frontier

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Foundation: Galactic Frontier همراه ویجیاتو باشید.

توجه! بازی موبایلی Foundation: Galactic Frontier هنوز به صورت رسمی منتشر نشده و این مقاله صرفا نگاهی به ساف‌‌لانچ و نسخه بتای بازی است که به تازگی منتشر شده.

سال‌هاست که دنیای بازی‌های نقش آفرینی به عنوان یکی از برترین ژانرها در میان بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شوند. به سبب انتشار بازی‌های بزرگی چون سری ویچر، اساسینز‌ها و حتی مس‌افکت، این دسته از بازی‌ها از جایگاه بسیار بالایی در میان گیمرها برخوردارند. از طرفی نیز خوشبختانه با تولد پلتفرم موبایل، فرصتی فراهم شد تا بازی‌سازها به فکر ساخت بازی‌های نقش آفرینی باشند. بدین‌گونه بود که نسل جدیدی از بازی‌های نقش آفرینی روی موبایل شروع شد و این دسته از بازی‌ها روز به روز روی موبایل، جذاب‌تر می‌شدند. به همین دلیل اگر شما نیز طرفدار بازی‌های نقش آفرینی هستید و موبایل گیمرید، در این مطلب از ویجیاتو با بررسی بازی Foundation: Galactic Frontier همراه ما باشید.

بازی جذاب Foundation: Galactic Frontier دست‌پختی از استودیوی FunPlus International است. استودیویی که در سال ۲۰۱۰ توسط Andy Zhong در کشور سوئیس تاسیس شد. آن‌ها تاکنون بازی‌های بزرگی برای پلتفرم موبایل خلق کرده‌اند که از برترین آن‌ها می‌توان به State of Survival، بازی موبایلی Frost & Flame: King of Avalon و در نهایت Guns of Glory: Lost Island اشاره کرد. عناوینی که در طول یک دهه اخیر، به عنوان برترین بازی‌های این استودیو شناخته می‌شوند و حال آن‌ها در جدیدترین تجربه خودشان دست روی ایده خلاقانه‌ای گذاشته‌اند.

این بازی موبایلی در مدت زمان کوتاهی که منتشر شده، با نقدهای بسیار خوب منتقدان رو به رو شده است. از طرفی گیمرها نیز با آغوش باز به سراغ تجربه Foundation: Galactic Frontier رفته‌اند و استودیوی FunPlus International تجربه بسیار موفق را به تصویر کشیده است. جدیدترین بازی موبایلی آن‌ها تاکنون موفق شده تا به عنوان یکی از بهترین‌ها روی پلتفرم موبایل شناخته می‌شود و همچنین جذابیت بسیار خوب این بازی نیز، دلیل دیگری برای دوست داشتنی خطاب کردن Foundation: Galactic Frontier است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!