فانی لند‌

بازی Marvel’s Spider-Man 2 هیچ محتوای داستانی اضافی دریافت نخواهد کرد

استودیوی Insomniac به تازگی اعلام کرد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 هیچ محتوای داستانی اضافی دریافت نخواهد کرد.

پست جدید وبلاگ PlayStation تایید کرد بازی در بهمن ماه برای پی‌سی منتشر خواهد شد و در ادامه توسعه‌دهنده به شایعاتی که قسمت دوم مشابه بازی اصلی Marvel’s Spider-Man محتوای داستانی اضافی دریافت خواهد کرد، پایان داد.

ما هیچ محتوای داستانی اضافی برای Marvel’s Spider-Man 2 برنامه‌ریزی نکرده‌ایم. اما خوشحالیم که تمام محتوای پس از انتشار را به نسخه PC بیاوریم، از جمله حالت نیو گیم پلاس، لباس‌ها و رنگ‌های جدید به همراه ویژگی‌های حالت عکاسی و موارد دیگر.

بازی اول چندین اکسپنشن داستانی کوتاه دریافت کرد و بزرگ‌ترین اکسپنشن داستانی بازی در نهایت به بازی مستقلی به نام Spider-Man: Miles Morales تبدیل شد. ممکن است یک عنوان اسپین‌آف دیگر برای Marvel’s Spider-Man 2 برنامه‌ریزی شده باشد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در ۳۰ ژانویه (۱۱ بهمن) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی در استیم و فروشگاه اپیک گیمز در دسترس خواهد بود. اینسامنیاک اعلام کرده که برای تجربه بازی روی استیم و اپیک، به لینک کردن اکانت PSN خود نیاز خواهید داشت.

«اریک موناسلی»، تهیه‌کننده اجرایی Marvel Games در رابطه با پورت نسخه پی‌سی گفت:

نمایش شخصیت‌های ما برای بیشترین تعداد طرفداران و به بهترین شکل ممکن، یکی از دلایلی است که چرا اینقدر محبوب هستند. ما هیجان‌زده‌ایم که قهرمانان عنکبوتی ما، دوستان‌شان و ابرشرورهایشان در بازی Marvel’s Spider-Man 2 به پی‌سی بیایند.

همکاری با Insomniac Games و PlayStation یک بازی ویدئویی کلاسیک ابرقهرمانی ساخته که به لطف Nixxes و حمایت تمامی تیم‌های درگیر، بازیکنان اکنون می‌توانند آن را روی PC با ویژگی‌های بهبود یافته تجربه کنند.

بازی Spider-Man 2 ادامه داستان پیتر پارکر و مایلز مورالس است که با دشمنان نمادینی همچون Venom و Kraven و غیره روبرو خواهند شد. توانایی‌ها و گزینه‌های کاملا جدیدی برای پیمایش مانند Symbiote Surge و Web Wings در این نسخه معرفی شدند و شهر نیویورک با مناطق و ماموریت‌های جانبی جدید گسترش پیدا کرد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!