(تصاویر) ۹۱۱ جی تی ۳؛ خودرویی که پورشه جرات الکتریکی کردن آن را ندارد!
پورشه بسته آپشن کاهش وزن Weissach را پیش روی مشتریان ۹۱۱ جی تی ۳ قرار داده که شامل سقف فیبرکربن، میلههای ضد شوک، رینگهای سبک منیزیمی، قاب آینهها کربنی و… میشود. در سبکترین تریم، این پورشه حدود ۱۴۲۰ کیلوگرم وزن دارد.
به گزارش عصر ایران، به رغم آنکه پورشه برای خانواده ۹۱۱ یک پیشرانه جدید هیبریدی معرفی کرده، اما جی تی ۳ همچنان یک احتراقی خالص است تا بخش مهمی از بازار که هنوز هم خواستار غرشهای محصولات اسپرت بنزینی هستند را راضی کند.
پورشه جی تی ۳ جدید با میزبانی بروزرسانیهایی مانند سیستم اگزوز، سیستم خنک کننده روغن، سرسیلندر، مپ و… در هماهنگی با دو انتخاب برای بخش جعبه دنده از راه رسیده است. نمونه ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته دوکلاچه که در این بخش نیز تداوم تولید جعبه دنده دستی بازهم نمایانگر توجه پورشه به علاقه مندیهای مشتریان خود است.
سیستم تعلیق نیز بروزرسانی شده تا عملکرد بهتری در تمامی قسمتها داشته باشد. با توجه به تغییرات جزئی در بدنه مانند اکنون شاخص داون فورس بهتری در اختیار ۹۱۱ جی تی ۳ قرار دارد.
برای پورشه ۹۱۱ جی تی ۳ در محور جلو از تایرهای ۲۰ اینچی ۲۵۵/۳۵Z و در محور عقب ۲۱ اینچی ۳۱۵/۳۰Z استفاده شده است. اینچ بیشتر در محور عقب از آن دلبریهایی اسپرتی است که علاوه بر بحث فنی، حس هیجان خاصی را در بیننده ایجاد میکند.
پورشه بسته آپشن کاهش وزن Weissach را پیش روی مشتریان ۹۱۱ جی تی ۳ قرار داده که شامل سقف فیبرکربن، میلههای ضد شوک، رینگهای سبک منیزیمی، قاب آینهها کربنی و… میشود. در سبکترین تریم، این پورشه حدود ۱۴۲۰ کیلوگرم وزن دارد.
قیمت پایه ۲۲۴۵۰۰ دلار در نظر گرفته شده که در مقایسه با ۱۷۱۵۰۰ دلار مدل ۲۰۲۳ افزایش عجیبی را نشان میدهد.